Dominante: Vizuālā māksla
Pakārtotie darbības veidi: latviešu valoda, sociālās zinības un ētika
1. Sekmēt emocionālo pārdzīvojumu, klausoties putnu balsīs.
2. Radīt prieku, veidojot kopīgu gleznu “Sveiciens pavasarī”.
3. Sekmēt bērnu emocionalitāti, attēlojot stāstā dzirdēto.
4. Bagātināt bērnu emociju pasauli, klausoties skaņdarbu Vivaldi “Pavasaris”.
5. Sekmēt bērnu pašizpausmi, gūstot prieku par savu veikumu nedēļas garumā.
Izmantotie materiāli: Skaņdarbs Vivaldi „Pavasaris”, putnu dziesmas, guaša krāsas, otas, ūdens trauks, A5 zīmēšanas lapa.
Pašanalīze: Secinu, ka šī nodarbība bija labi saplānota, jo bērniem viss bija saprotams un nodarbībā viss risinājās kā bija plānots. Mērķis un uzdevumi tika īstenoti. Secinu, ka bērniem patīk aktīvas darbības, svarīgi ir izkustēties nodarbības gaitā. Bērniem liela motivācija, ja darbojos kopā ar viņiem. Secinu, ka nodarbība ir jāveido tāda, kas bērniem ir tuva ikdienas pieredzei. Uzdevu jautājumus, kas aktualizē bērna pieredzes, zināšanu aktualizēšanos. Izvēlētās metodes atbilda bērnu vecumposmam un veidojās pozitīva sadarbība grupas biedru starpā un sadarbība ar pedagogu. Muzikālais pavadījums ievirzija bērnus tematam, manuprāt ļoti labi motivēja bērnus darboties.
…