Secinājumi.
SIA „Pilsētas līnijas” ir uzņēmums, kurš strādā tikai ar noteiktu klientu loku. Šis loks praktiski vienmēr ir reklāmaģentūras. Taču, manuprāt, izdevīgāk būtu, ja uzņēmums ļautu izpausties arī pašiem uzņēmumiem, kuriem nav savas reklāmaģentūras.
Tā kā šī nebija mana pirmā tikšanās ar SIA „Pilsētas līnijas” uzņēmumu, tad varu secināt, ka ir ļoti daudz kas mainijies, gan uz labo, gan ne tik labo pusi.
Uzņēmumā vēlaizvien ir daudz un dažādi trūkumi, kas saistīti ar iekšējajiem dokumentiem. Ir arī būtiskas izmaiņas darbinieku skaita ziņā – darbinieku skaits ir samazinājies par 50%.
Uzņēmums, tāpāt kā 2009.gadā, ļoti veiksmīgi realizē projektus, kuri saistīti ar reklāmas vietu nomu un reklāmu eksponēšanu sabiedriskā transporta sistēmā.
…