Prakses atskaite
Uzņēmējdarbība un tiesības
Mārketings, reklāma
Kvalifikācijas prakses atskaite-
Kvalifikācijas prakses atskaite
Nr. | Sadaļas nosaukums | Lpp. |
1. | Īss izvēlētās nozares raksturojums | 3 |
2. | Uzņēmums un tā līdzekļi | 4 |
2.1. | kapitālieguldījumi | 4 |
3. | Ražošanas plānošana uzņēmumā | 5 |
3.1. | tehnoloģiju raksturojums | 5 |
3.2. | procesa plānošanas raksturojums un jaudas aprēķins | 9 |
4. | Ražošanas procesa organizācija | 10 |
5. | Ražošanas procesa kontrole | 11 |
6. | Materiāltehniskā sagāde | 12 |
6.1. | izejvielu un materiālu vērtība | 12 |
6.2. | sagādes plānošana – apjoma, laika, cenu, optimālā daudzuma plānošana | 14 |
6.3. | piegādātāji, to izvēli, izejvielu un preču krājuma plānošana | 14 |
7. | Realizācija un tirgus | 16 |
7.1. | noieta tirgus raksturojums, informācijas ieguves metodes | 16 |
8. | Uzņēmuma cenu politika | 19 |
9. | Uzņēmuma priekšrocību politika | 20 |
9.1. | produktu politika, plānošana, priekšlikumi priekšrocības radošas produktupolitikas pilnveidē | 20 |
9.2. | izplatīšanas politika komunikācijas līdzekļu izvēle | 21 |
10. | Secinājumi un priekšlikumi | 22 |
Pielikumi | 23-26 |
SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI
Secinājumi
Uzņēmuma darbību var vērtēt , kā stabilu, jo nesen tas ir atvēris filiāli Rīgā, paplašinot savu noieta tirgu.
Ļoti lielais produktu klāsts, aptver plašu auditoriju – gan privātos paterētājus, gan juridiskas personas.
Galvenā priekšrocība ir uzņēmuma tehniskā – tehnoloģiskā bāze, kas ir inovatīva tehnika, kas ir liels pārsvars konkurentu vidū.
Radošs un kvalificēts personāls nodrošina uzņēmuma veiksmīgu un stabilu darbību jau daudzus gadus.
Priekšlikumi:
• Piedalīties nozares ( reklāmas) konkursos, lai izplatītu ziņas un atpazīstamību
• Veikt aptauju par esošo pasutītāju apmierinātību ar produkcijas kvalitāti, ja ir trūkumi, analizēt tos un censties novērst
• Vairāk pievērst uzmanību juanatvertiem uzņēmumiem- izveidot priekš tiem uzņēmuma sākuma komplektu – vizītkartes, veidlapas, aploksnes, zīmogs- apvienojot to vienā produktā
• Neejošu produktu noņemt no ražošanas klāsta
• Samazināt produktu klāstu, vai apvienot gruppās
• Pievērst vairāk uzmanības pašreklāmai.
…
Īss izvēlētās nozares raksturojums.................................................................................. 3 2. Uzņēmums un tā līdzekļi................................................................................................ 4 2.1. kapitālieguldījumi............................................................................................... 4 3. Ražošanas plānošana uzņēmumā.................................................................................... 5 3.1. tehnoloģiju raksturojums.................................................................................... 5 3.2. procesa plānošanas raksturojums un jaudas aprēķins........................................ 9 4. Ražošanas procesa organizācija.................................................................................... 10 5. Ražošanas procesa kontrole........................................................................................... 11 6. Materiāltehniskā sagāde................................................................................................ 12 6.1. izejvielu un materiālu vērtība........................................................................... 12 6.2. sagādes plānošana – apjoma, laika, cenu, optimālā daudzuma plānošana.......14 6.3. piegādātāji, to izvēli, izejvielu un preču krājuma plānošana........................... 14 7. Realizācija un tirgus...................................................................................................... 16 7.1. noieta tirgus raksturojums, informācijas ieguves metodes.............................. 16 8. Uzņēmuma cenu politika............................................................................................... 19 9. Uzņēmuma priekšrocību politika................................................................................. 20 9.1. produktu politika, plānošana, priekšlikumi priekšrocības radošas produktupolitikas pilnveidē...................................................................... 20 9.2. izplatīšanas politika komunikācijas līdzekļu izvēle........................................ 21 10. Secinājumi un priekšlikumi.......................................................................................... 22 Pielikumi............................................................................................................................. 23-26
- Kvalifikācijas prakses atskaite
- Kvalifikācijas prakses atskaite uzņēmējdarbībā DUS "Dinaz"
- SIA "Jaunais kurzemnieks" kvalifikācijas prakses atskaite
-
Tu vari jebkuru darbu ātri pievienot savu vēlmju sarakstam. Forši!Kvalifikācijas prakses atskaite uzņēmējdarbībā DUS "Dinaz"
Prakses atskaite augstskolai17
-
SIA "Jaunais kurzemnieks" kvalifikācijas prakses atskaite
Prakses atskaite augstskolai9
-
Kvalifikācijas prakses atskaite
Prakses atskaite augstskolai19
-
Kvalifikācijas prakses atskaite SIA "Apģērbi"
Prakses atskaite augstskolai15
-
Kvalifikācijas prakses atskaite
Prakses atskaite augstskolai4