Prakses atskaite
Uzņēmējdarbība un tiesības
Mārketings, reklāma
Kvalifikācijas prakses atskaite-
Kvalifikācijas prakses atskaite
Nr. | Sadaļas nosaukums | Lpp. |
IEVADS | 5 | |
1 | ORGANIZĀCIJAS VISPĀRĒJS RAKSTUROJUMS | 6 |
1.1 | Pamatinformācija par organizāciju un vēsturi | 6 |
1.2 | Organizācijas darbības specifikas | 7 |
1.3 | Digitālā mārketinga speciālista pienākumi darba vietā | 9 |
1.4 | Izmantoto marketinga pētījumu raksturojums | 10 |
2 | ORGANIZĀCIJAS MĀRKETINGA VIDES RAKSTUROJUMS | 12 |
2.1 | Produktu/pakalpojumu raksturojums | 12 |
2.2 | Cenu veidošanas pamatprincipu raksturojums | 14 |
2.3 | Organizācijas vieta un sadales kanālu raksturojums | 15 |
2.4 | Izmantoto veicināšanas rīku raksturojums | 16 |
2.5 | Organizācijas kultūras raksturojums | 17 |
2.6 | Organizācijas klientu raksturojums | 18 |
2.7 | Organizācijas konkurentu raksturojums | 20 |
2.8 | Organizācijas piegādātāju/sadarbības partneru raksturojums | 21 |
2.9 | Jauna produkta izstrādes un virzības tirgū raksturojums | 22 |
2.10 | Netieši ietekmējošo faktoru raksturojums | 23 |
2.11 | SVID analīze | 25 |
3 | DIGITĀLĀ MĀRKETINGA PIELIETOJUMS ORGANIZĀCIJĀ | 27 |
3.1 | Digitālā mārketinga plāna raksturojums | 27 |
3.2 | Digitālā mārketinga komunikācijas kanālu analīze | 28 |
3.3 | Digitālo mārketinga rīku raksturojums | 30 |
3.4 | Prakses vietā veiktā patstāvīgā darba analīze un novērtējums | 31 |
4 | ĀRPUSLEKCIJU PASĀKUMU RAKSTUROJUMS | 33 |
4.1 | Vieslekciju, mācību ekskursiju, mārketinga nozares pasākumu raksturojums un svarīgākās atziņas | 33 |
5 | KVALIFIKĀCIJAS DARBA INDIVIDUĀLAIS UZDEVUMS | 35 |
5.1 | Kvalifikācijas darba temata aktualitāte un nozīmīgums | 35 |
5.2 | Kvalifikācijas darba saturiskā pārskata raksturojums | 36 |
5.3 | Kvalifikācijas darbā izmantoto literatūras avotu raksturojums | 37 |
SECINĀJUMI | 38 | |
PRIEKŠLIKUMI | 40 | |
IZMANTOTĀS LITERATŪRAS SARAKSTS | 41 | |
PREZENTĀCIJAS DAĻA | 30 |
1.1 Pamatinformācija par organizāciju un vēsturi
SIA “Synergy Consulting” ir IT pārvaldības pakalpojumu un produktu izstrādātāju uzņēmums. Uzņēmuma biroja atrašanās vieta ir Lietuvas centrā, Viļņā, Laisves avēnija 78B un tā pamatdarbība klasificējas šādi: IT pārvaldības pakalpojumu izstrāde : procesu projektēšanu; procesu īstenošana, procesu attīstība un integrācija; IT pārvaldības produktu izstrāde (SM Cloud, Qualys, Ivanti). Uzņēmums darbojas B2B sektorā un piedāvā savus produktus un pakalpojumus uzņēmumiem un uzņēmējiem. Uzņēmums piedalās arī dažādos valsts iepirkumu konkursos.
Vīzija, misija un vērtības ir galvenie rīki organizācijas vadīšanai. Misija un vērtības tiek saprastas kā fundamentālas lietas, kas nosaka organizācijas pastāvēšanas jēgu un tai piederošo cilvēku nozīmi. Pēc “WKND” dibinātāja Edgara Pētersona domām : “Būtībā uzņēmums var pastāvēt arī bez misijas, vīzijas un vērtībām, taču pie zināma attīstības līmeņa un cilvēku skaita uzņēmumā, šīs pamatnostādnes ir nepieciešams definēt. Pretējā gadījumā darbiniekiem, kolēģiem, klientiem un arī sadarbības partneriem rodas jautājums, kāds ir uzņēmuma mērķis, kāpēc un par ko šis uzņēmums ir, kā arī, kur uzņēmums vēlas attīstīties un ko darīt. Ja atbildes uz šiem jautājumiem nav, var rasties dažādas interpretācijas, kas nav vienotas un neļauj uzņēmumam veiksmīgi attīstīties,” (Swedbank biznesam; “5 iemesli, kāpēc uzņēmuma misija, vīzija un vērtības ir nepieciešamība” 2022).…
Kvalifikācijas prakses atskaite par izieto praksti indormācijas tehnoloģiju uzņēmumā.
- Kvalifikācijas prakses atskaite
- Prakses atskaite uzņēmumā
-
Prakses atskaite ZS "Vecapēni"
Prakses atskaite24 Ekonomika, Mārketings, reklāma, Uzņēmējdarbība
-
Tu vari jebkuru darbu ātri pievienot savu vēlmju sarakstam. Forši!Prakses atskaite ZS "Vecapēni"
Prakses atskaite augstskolai24
-
Prakses atskaite uzņēmumā
Prakses atskaite augstskolai40
-
Mārketinga prakses atskaite SIA "X"
Prakses atskaite augstskolai10
-
Kvalifikācijas prakses atskaite
Prakses atskaite augstskolai23
-
Prakses atskaite
Prakses atskaite augstskolai14