Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
5,49 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:832788
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 16.06.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 12 vienības
Atsauces: Ir
Laikposms: 2000. - 2010. g.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    3
1.  Uzņēmums un tā darbības specifika    5
1.1.  Uzņēmuma darbības forma un virzieni    5
1.2.  Likumdošanas normatīvie akti uzņēmuma darbībā    7
2.  Uzņēmuma iekšējā vide    9
2.1.  Iekšējās vides elementu raksturojums    9
2.2.  Iekšējās vides elementu savstarpējās mijiedarbības analīze    12
3.  Vadītāja darbības principi un vadīšanas funkcijas    13
3.1.  Vadīšanas funkciju īstenošana uzņēmumā    13
3.2.  Vadītāja darbības analīze    15
3.3.  Lēmumu pieņemšanas process uzņēmumā    18
4.  Uzņēmuma ārējās vides analīze    20
4.1.  Darbs ar klientu uzņēmumā    23
4.2.  Partnerattiecību raksturojums    25
4.3.  Konkurentu analīze un uzņēmuma konkurētspēja    27
5.  Uzņēmuma iekšējā un ārējā komunikācijas sistēma    28
5.1.  Komunikācijas veidi uzņēmumā    28
5.2.  Organizācija un sociālā atbildība    30
  Secinājumi un priekšlikumi    31
  Izmantoto avotu saraksts    32
Darba fragmentsAizvērt

Uzņēmējdarbības pamatā ir personīgās intereses, kuras realizējot neapzināti tiek apmierinātas visas sabiedrības vajadzības. Uzņēmējdarbība ir īpašs domāšanas un dzīves veids, netradicionālu risinājumu meklēšana, jaunu tehnoloģiju ieviešana un jaunu tirgu meklēšana.[1;1]
Uzņēmējdarbība ir ekonomiska, tiesiska un morāla kategorija, kurā ir savi rakstīti un nerakstīti likumi, savstarpējo attiecību ētika un kura ir jebkuras valsts tautsaimniecības pamats. Tās aktivitāte un veiksme nosaka dzīves līmeni valstī. Katra sekmīga peļņu nesoša uzņēmuma izveidošana dod sabiedrībai savus pozitīvus labumus - gan uzņēmuma īpašnieki gūst peļņu (kā ienākumu no savām uzņēmēja spējām), kuru izmanto savām personīgajām vajadzībām un sava uzņēmuma attīstībai, gan uzņēmums nodrošina ar darba vietām zināmu skaitu iedzīvotāju, līdz ar to samazina bezdarba līmeni, gan uzņēmums maksā nodokļus, līdz ar to palielina valsts budžeta ieņēmumu daļu, kā arī palielinās iekšzemes kopprodukts, līdz ar to valstī ceļas dzīves līmenis.[1;1]
Uzņēmuma vadības kvalifikācijas prakses veikšanai praktiski tika pētīts uzņēmuma vadīšana gaļas pārtikas tirdzniecības uzņēmumā SIA „xxxx”.
Darba autore ir izstrādājusi prakses darbu par SIA „xxxxx”, lai noskaidrotu uzņēmuma darbībā pielietotās metodes. Darbā tiek apskatīti uzņēmējdarbību ietekmējošie faktori, veikta uzņēmuma pamatelementu izpēte, veikta grāmatvedības politikas izpēte, novērtēti uzņēmuma kvalitatīvie un kvantitatīvie rādītāji, kā arī uzņēmumā pielietotās uzņēmējdarbības aktivitātes.
Prakses darba mērķis ir sekmēt teorētisko zināšanu, profesionālo prasmju un iemaņu nostiprināšanu un attīstību uzņēmumu un iestāžu vadīšanas specialitātē.
Lai sasniegtu mērķi tiek izvirzīti šādi uzdevumi:
1.Raksturot prakses uzņēmuma darbības formu, veidu, nozari, kurā tas darbojas.
2.Iepazīties ar likumdošanas aktiem, kas saistoši uzņēmuma darbībai un ir būtiski vadot organizācijas darbu.
3.Iepazīties, grafiski attēlot un analizēt konkrētā uzņēmuma iekšējo vidi.
4.Raksturot un analizēt organizācijas augstākā līmeņa vadītāja darbības principus un pienākumu deleģēšanas mehānismu, īstenojot vadīšanas funkcijas.
5.Veikt vadītāju (funkcionālo, produktu, reģionālo) darbības analīzi un novērtējumu.
6.Iepazīties un analizēt organizācijas ārējo vidi.
7.Raksturot un analizēt iekšējās un ārējās komunikācijas sistēmas efektivitāti organizācijā.
8.Formulēt un pamatot organizācijas nostāju sociālās atbildības jautājumā.


Uzdevumu veikšanai tiks izmantoti dati no uzņēmuma praktiskās darbības, zinātniskās literatūras un dažādu avotu analīze.
Strādājot pie kvalifikācijas darba, autore izmantoja vairākas pētīšanas metodes: zinātniskās literatūras un dažādu avotu analīze, kā arī pirmreizējas un otrreizējas informācijas vākšanu, to apstrādi un analīzi.
Mērķa sasniegšanai un uzdevumu veikšanai tika izmantoti dati no uzņēmuma praktiskās darbības.
Pētījuma periods ir laika posms 2005.lidz 2008.gada pārskats. Apkopotie dati kalpos par pamatu turpmākās uzņēmējdarbības attīstības gaitai. …

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties