SECINĀJUMI
1. Darba autore uzskata, ka prakses vietas izvēle bijusi laba, jo izejot praksi tieši Ogres novada pašvaldībā un sadarbojoties ar tā sabiedrisko attiecību speciālistu autore ieguva daudz praktisko zināšanu.
2. Strādājot Ogres novada pašvaldībā sabiedrisko attiecību nodaļā autore guva lielu pieredzi, ko sniedza sabiedrisko attiecību speciālists.
3. Pašvaldība ar lielu cieņu un atbildību attiecas pret iedzīvotājiem, kā arī ievēro visus apkalpošanas specifikas aspektus.
4. Sabiedrisko attiecību speciālistu, kas strādā pašvaldībā ir jābūt kompetentam dažādās jomās, lai efektīvi risinātu problēmas, jāprot izanalizēt esošo situāciju.
5. Sabiedrisko attiecību speciālistam ir jāpilda līgumā noteiktie punkti un jāievēro visas uzņēmuma pieņemtās normas.
6. Krīze ir steidzīga problēma, kas prasa nekavējošu risinājumu nav tas, kas ir noticis, bet tas, ko cilvēks domā, kas ir noticis.
7. Sabiedrisko attiecību kampaņu organizēšana ir komunikācijas darbību kopums, kas tiek realizēts, lai nospraustie uzdevumi un mērķi tiek realizēti.
8. Ar sabiedrisko attiecību kampaņas plānu var veicināt atpazīstamību un piesaistīt jaunu mērķauditoriju.
9. Izstrādāt kampaņu ar minimālām pamatzināšanām un bez praktiskās pieredzes ir sarežģīti.
10. Strādājot prakses vietā autore saprata, ka pašvaldībā nav sastopamas netradicionālās metodes, kā arī nav izstrādāts krīžu vadības plāns.
PRIEKŠLIKUMI
1. Sabiedrisko attiecību speciālistam vajadzētu vairāk veidot kampaņas, tās var palīdzēt uzlabot situāciju.
2. Izstrādāt krīzes vadības plānu.
3. Ieviest netradicionālās metodes sabiedrisko attiecību speciālistam.
4. Popularizēt pakalpojumus, veicot informatīvās preses konferences, prezentācijas.
5. Ogres novada pašvaldībai jāizmanto vairāki sociālie mediji, jo uz šo brīdi nedarbojas nevienā sociālajos tīklos.
…