Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
Akcijas un īpašie piedāvājumi 2 Atvērt
6,99 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:379588
 
Vērtējums:
Publicēts: 14.06.2017.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Laikposms: 2016. - 2020. g.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Prakses vietas raksturojums    3
  Personības jomu izpēte    4
  Uzdevumi personības attīstības jomu sekmēšanai    26
  Integrētās nedēļas plānojums    27
  Vienas dienas realizācija integrētā pieejā    30
  Integrētas nedēļas plānojums    36
  Pedagoģisko situāciju analīze    38
  Pedagoģiskās darbības pašanalīze    39
  Filmētās nodarbības konspekts    44
  Pedagoģiskās darbības pašanalīze    51
Darba fragmentsAizvērt

Pedagoģiskās darbības pašanalīze
Lai īstenotu vienu no izglītības uzdevumiem – nodrošināt sabiedrības ilgtspējīgu attīstību, pedagogam ir jābūt vispusīgai pedagoģiskai kompetencei, kuru var nodrošināt atrodoties mūžizglītības procesā – nemitīgi papildinot savas zināšanas.
Analizējot savu sadarbību ar bērniem, varu teikt, ka savā prakses laikā izmantoju daudzveidīgas mācību metodes un paņēmienus, lai bērnus ieinteresētu un motivētu darboties. Pastaigas laikā, piemēram, izmantoju vārdiskās metodes – pārrunas par dabu un daiļdarbus, kas palīdz bērniem veidot estētisku un pozitīvu attieksmi pret dabu, rada dziļāku izpratni par likumsakarībām dabā, māca loģiski spriest un domāt. Ejot pastaigās, tika izmantotas arī praktiskās metodes – dažādas rotaļas, kuras veicina atmiņas un uzmanības attīstību, aktivizē domāšanu, aktivizē un bagātina vārdu krājumu. Nodarbībās bieži tika izmantotas runas metodes, dialogs, pārrunas. Katrā nodarbībā veicināju bērna attīstību, pilnveidojot dažādas prasmes – stāstīt prasmi, prasmi veidot dialogus, skaitīt prasmi, salīdzināšanas un novērošanas prasmi, sadarbības prasmi, pašapkalpošanās prasmi u.c. Katra nodarbība tika plānotā tā, lai bērniem būtu interesanti un viņi no tās iegūtu pēc iespējas vairāk.
Ārpusnodarbību laikā tika atzīmētas bērnu dzimšanas un vārda dienas, gatavoti apsveikumi, izteikti vēlējumi, dziedātas dziesmas un iets rotaļās. Pirms diendusas miedziņa regulāri lasīju pasakas, kuras centos pieskaņot nedēļas nodarbības tematam.
Analizējot sadarbību ar vecākiem, gribu teikt tā – ja būtu iespējams izrēķināt veiksmīgas sadarbības koeficientu, tad droši vien vidējais rādītājs būtu – daļēji veiksmīga. Tam par iemeslu ir tas, ka man pietrūka tiešais kontakts ar bērnu vecākiem, kurš nebija iespējams tādēļ, ka vairākus bērnus uz skolu un atpakaļ, nogādā skolas autobuss. Taču tik cik es man nācās kontaktēties, es saskāros ar ļoti ieinteresētiem un atbildīgiem vecākiem. Šajās tikšanās reizēs visi bijām ieguvēji – vecāki ieguva apziņu, ka bērns aug kā personība un uzzināja, kas notiek bērnudārzā, bet es ieguvu apziņu, ka veicu savus pienākumus godprātīgi. …

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −7,48 €
Materiālu komplekts Nr. 1361373
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties