Praksi veicu Tukuma E. Birznieka – Upīša 1. pamatskolā no 22.04.2009 līdz 15.05.2009.. Mana prakses vadītāja bija direktora vietnieks mācību darbā Ilga Jēgere , kura pasniedz skolā informātiku 5. – 9. klasēm un matemātiku 5. klasē.
Prakses laikā asistēju 3 vadīju 2 un komisijas klātbūtnē vadīju 1 mācību stundu. Šī ir mana trešā prakse specializācijā „Informātikas skolotājs” asistējot skolotāju stundās ar skolēniem bija labāks kontakts salīdzinot ar iepriekšējo praksi. Pateicoties šāda veida praksei studentam ir vieglāk orientēties skolotāja mācību darbā.
Ilustratīvi izskaidrojošā
Šī mācību metode ir viens no ekonomiskākajiem veidiem, kā nodot jaunajai paaudzei vispārinātu un sistematizētu dzīves pieredzi, taču ar to nedrīkst aizrauties un lietot bez vajadzības.
Metodi var izvēlēties jauna temata apguves sākumā, kad skolēnam nav priekšzināšanu, lai ar saistošās jauniegūtās informācijas palīdzību ieinteresētu skolēnus tālākā problēmas izpētē.
Metodes pareizas lietošanas rezultātā skolēni gūst jaunas zināšanas gatavā veidā.
Frontālais darbs
Priekšrocības - plānota saruna, viedokļu un ideju apmaiņa par konkrētu tēmu.
Trūkumi - Lieto gadījumā, ja dalībniekiem ir vērts pašiem nonākt pie konkrētiem secinājumiem.
Praktiskais darbs ar datoru.
Priekšrocības - skolēni strādā patstāvīgi, tiek dota iespēja, izmantot katra individuālas spējas, zināšanas.
Trūkumi - katram vajadzīgs savs viedoklis un vēlme to parādīt darbojoties ar datoru. Jāseko līdzi laika režīmam, lai klase strādātu vienotā tempā.…