Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
3,99 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:871217
 
Vērtējums:
Publicēts: 30.05.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Laikposms: 2000. - 2010. g.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
1.  Prakses apraksts    4
2.  Izglītības iestādes raksturojums    5
3.  Prakses kalendārais plāns    7
4.  3 informātikas stundas ar 3 dažādām mācību metodēm    8
5.  Metožu priekšrocību un trūkumu analīze    11
6.  Asistētās mācību stundas    12
7.  Saskaņā ar skolas mācību plānu, vadītās informātikas mācību stundas    15
8.  Eksāmenu komisijas klātbūtnē vadītā mācību stunda    17
9.  Studenta prakses pašvērtējums    18
10.  RPIVA prakses vērtējuma veidlapa    19
11.  Izglītības iestādes vērtējums    21
  Pielikumi    22
  Pielikums 1. Šūnas satura atkārtošana un virkņu veidošana    22
  Pielikums 2. Elementārie aprēķini izklājlapu tabulās    22
  Pielikums 3. Elementārie aprēķini izklājlapu tabulās    22
  Pielikums 4. Šūnu un tabulas vienkārša formatēšana    23
  Pielikums 5. Diagrammu veidošana    23
Darba fragmentsAizvērt

Praksi veicu Tukuma E. Birznieka – Upīša 1. pamatskolā no 22.04.2009 līdz 15.05.2009.. Mana prakses vadītāja bija direktora vietnieks mācību darbā Ilga Jēgere , kura pasniedz skolā informātiku 5. – 9. klasēm un matemātiku 5. klasē.
Prakses laikā asistēju 3 vadīju 2 un komisijas klātbūtnē vadīju 1 mācību stundu. Šī ir mana trešā prakse specializācijā „Informātikas skolotājs” asistējot skolotāju stundās ar skolēniem bija labāks kontakts salīdzinot ar iepriekšējo praksi. Pateicoties šāda veida praksei studentam ir vieglāk orientēties skolotāja mācību darbā.

Ilustratīvi izskaidrojošā
Šī mācību metode ir viens no ekonomiskākajiem veidiem, kā nodot jaunajai paaudzei vispārinātu un sistematizētu dzīves pieredzi, taču ar to nedrīkst aizrauties un lietot bez vajadzības.
Metodi var izvēlēties jauna temata apguves sākumā, kad skolēnam nav priekšzināšanu, lai ar saistošās jauniegūtās informācijas palīdzību ieinteresētu skolēnus tālākā problēmas izpētē.
Metodes pareizas lietošanas rezultātā skolēni gūst jaunas zināšanas gatavā veidā.
Frontālais darbs
Priekšrocības - plānota saruna, viedokļu un ideju apmaiņa par konkrētu tēmu.
Trūkumi - Lieto gadījumā, ja dalībniekiem ir vērts pašiem nonākt pie konkrētiem secinājumiem.
Praktiskais darbs ar datoru.
Priekšrocības - skolēni strādā patstāvīgi, tiek dota iespēja, izmantot katra individuālas spējas, zināšanas.
Trūkumi - katram vajadzīgs savs viedoklis un vēlme to parādīt darbojoties ar datoru. Jāseko līdzi laika režīmam, lai klase strādātu vienotā tempā.…

Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties