Prakses atskaite
Uzņēmējdarbība un tiesības
Darba drošība, aizsardzība
Kvalifikācijas darbs komercdarbībā-
Kvalifikācijas darbs komercdarbībā
Prakses atskaite40 Darba drošība, aizsardzība, Mārketings, reklāma, Uzņēmējdarbība
Nr. | Sadaļas nosaukums | Lpp. |
Ievads | 4 | |
1. | Iepirkumu, noliktavu saimniecības, sadales organizācija. Preču un krājumu vadība | 5 |
1.1. | Noliktavu saimniecības organizācija uzņēmumā, noliktavas veids, tās nosacījumi | 5 |
1.2. | Materiālo plūsmu vadīšana, un tās prasības uzņēmumā (krājumu vadīšanas organizēšana uzņēmumā, t.sk. plānošana, krājumu optimāla daudzuma noteikšana) | 5 |
1.3. | Iepirkumu loģistikas darbības (piegādātāju izvēles metodes, konkursu organizēšanas kārtība u.tml., to dokumentācija) | 6 |
1.4. | Sadales funkcijas, to izvēle produkcijas realizācijā | 7 |
1.5. | Loģistikas sadales kanālu shēma, uzņēmuma vieta tajā | 7 |
1.6. | Uzņēmuma preču sortiments, tā klasifikācijas pazīmes | 8 |
1.7. | Iesaiņojuma, marķējuma, taras izvēle (atbilstoši preču īpatnībām) | 8 |
1.8. | Preču (izejvielu, pusfabrikātu, gatavās produkcijas) uzglabāšanas un pārvietošanas prasības uzņēmumā, t.sk. kodēšanas sistēmas | 9 |
1.9. | Preču standarti, tehniskie noteikumi, to izstrādes un apstiprināšanas kārtība | 9 |
1.10. | Preču atbilstības novērtēšanas un sertifikātu izsniegšanas kārtība un šajā procesā iesaistītās institūcijas | 9 |
1.11. | Preču kvalitātes pārbaudes metodes, to praktiskās pielietošana kvalitātes rādītāju noteikšanai | 9 |
1.12. | Priekšlikumi par loģistikas organizācijas uzlabošanu, par krājumu vadības un preču kvalitātes nodrošināšanu uzņēmumā | 10 |
2. | Mārketinga pamati | 10 |
2.1. | Mārketinga vide un organizācija uzņēmumā | 10 |
2.2. | Mārketinga koncepcijas izvēle uzņēmumā | 14 |
2.3. | Tirgus segmentācijas principi uzņēmuma precei | 14 |
2.4. | Tirgus izpētes paņēmieni | 15 |
2.5. | Konkurences veids un konkurentu analīze | 15 |
2.6. | Mārketinga pasākumu kompleksa elementi uzņēmumā | 16 |
2.7. | Uzņēmuma vietas nozīme sadales kanālu sistēmā | 18 |
2.8. | Preču zīmes, markas un preču logo izvēle produkcijas realizācijas apjomu palielināšanai | 18 |
2.9. | Cenas loma mārketingā | 18 |
2.10. | Preču virzīšanas pasākumi | 19 |
2.11. | Secinājumi un priekšlikumi mārketinga vides pilnveidošanai uzņēmumā | 19 |
3. | Mārketinga plāna izstrādes pamati | 20 |
3.1. | Uzņēmuma mārketinga plāna struktūra | 20 |
3.2. | Mārketinga plāna mērķi un uzdevumi | 20 |
3.3. | Mārketinga plāna budžets un efektivitāte | 20 |
4. | Finanšu un vadības grāmatvedība | 21 |
4.1. | Grāmatvedības struktūra un tās darba organizēšanas formas uzņēmumā | 21 |
4.2. | Dokumentu veidi uzņēmumā, to klasifikācija. Grāmatvedības dokumentu aprites shēma | 21 |
4.3. | Vadības un finanšu grāmatvedības kārtošanas paņēmieni | 22 |
4.4. | Pirmdokumentu saņemšanas un pārbaudes kārtība, grāmatvedības kontu plāni, dokumentu glabāšanas ilgums | 23 |
4.5. | Inventarizācijas veikšanas kārtība un rezultātu atspoguļošana dokumentos. Dokumentēšanas kārtība | 25 |
4.6. | Pamatlīdzekļu uzskaites metodika, to nolietojuma un amortizācijas aprēķinu piemēri | 26 |
4.7. | Naudas līdzekļu uzskaites organizācija (skaidras un bezskaidras naudas norēķini) | 26 |
4.8. | Nodokļi un nodevas, kurus maksā uzņēmums, to maksāšanas kārtība | 27 |
4.9. | Darba samaksas organizācija | 28 |
4.10. | Uzņēmuma saimnieciskās darbības analīze dinamikā | 29 |
4.11. | Secinājumi un priekšlikumi vadības un finanšu grāmatvedības organizācijas uzlabošanai uzņēmumā | 31 |
5. | Kvalitātes vadības organizācija | 32 |
5.1. | Kvalitātes standarti (ISO), to piemērošana uzņēmuma darba procesos, dokumentācija | 32 |
5.2. | Kvalitātes uzraudzības organizācijas rokasgrāmatas priekšrocību analīze | 32 |
5.3. | Priekšlikumi par kvalitātes organizāciju uzņēmumā | 33 |
6. | Informācijas tehnoloģijas | 34 |
6.1. | Inovācijas un pielietotās tehnoloģijas uzņēmumā | 34 |
6.2. | E-biznesa un e-komercijas izmantošanas iespējas | 34 |
6.3. | Priekšlikumi komunikācijas un informācijas aprites pilnveidošanai ražotāju un patērētāju, uzņēmuma vadības un darbinieku vidū | 34 |
7. | Projekta izstrāde „N” problēmai | 35 |
7.1. | Esošās situācijas apraksts un problēmas raksturojums | 35 |
7.2. | Projekta mērķu noteikšana un apraksts | 35 |
7.3. | Projekta stratēģijas izstrāde (alternatīvas, analīze) | 35 |
7.4. | Projekta stratēģijas izstrāde (koncepcija) | 35 |
7.5. | Secinājumi par problēmas risinājumiem, projekta dzīvotspēja | 36 |
. Projekta stratēģijas izstrāde (koncepcija)
Lai uzlabotu personāla atlases un paturēšanas procesu un darbinieku motivācijas procesu tiks izmantoti personāla speciālista vai profesionālas atlases firmas pakalpojumi.
Tiks veidotas ikmēneša sapulces, kurās tiks izteiktas darbinieku uzslavas un nepieciešamie uzlabojumi. Tikts rūpīgi izstrādātas darbinieku karjeras shēma uzņēmumā, lai nākamo karjeras soli darbinieki nesaista ar darba vietas maiņu. Tiktu piestrādāts pie kolektīva saliedēšanas, jo tikai draudzīgā kolektīvā strādājot, darbinieki nāks uz darbu ar prieku. Lai nodrošinātu stabilu atgriezenisko saiti vadītājiem ar darbiniekiem, varētu uzkārt pie sienas lapu, uz kuras katrs darbinieks var rakstīt savus ieteikumus firmas darbības pilnveidošanai. Katru problēmu izrunā sapulcē. Tiktu rīkoti pasākumi, kuros darbinieks varētu ierasties ar savu otru pusi. Katram darbiniekam tiktu nodrošināta veselības un nelaimes gadījumu apdrošināšana. Katram vadītājam vajadzētu rūpīgi izanalizēt savu padoto spējas un zināšanas, lai darbiniekiem, kuriem ir vajadzīgi precīzi norādījumi un rīkojumi - tie ir jāsaņem, toties tiem, kuri var strādāt un pieņemt lēmumus patstāvīgi – tas arī ir jāļauj.
7.5. Secinājumi par problēmas risinājumiem, projekta dzīvotspēja
Šie risinājumi varētu palīdzēt uzlabot uzņēmuma esošo, topošo un nākotnes darbinieku motivāciju darbā, kā arī personāla sadarbību ar vadītājiem un uzņēmuma darbību kopumā.
Ja šie visi priekšlikumi tiks iekopti uzņēmumā, tad varētu novērot firmas darbības uzlabojumus gan darbinieku vidū, gan citus uzlabojumus. Pozitīvā projekta dzīvotspējas rādītājs būs darbinieku izaugsme un uzlabota pozitīvā atmosfēra darba vidē, kā arī peļņas pieaugums.
…
Saturs Ievads 4 1. Iepirkumu, noliktavu saimniecības, sadales organizācija. Preču un krājumu vadība 5 1.1. Noliktavu saimniecības organizācija uzņēmumā, noliktavas veids, tās nosacījumi 5 1.2. Materiālo plūsmu vadīšana, un tās prasības uzņēmumā (krājumu vadīšanas organizēšana uzņēmumā, t.sk. plānošana, krājumu optimāla daudzuma noteikšana) 5 1.3. Iepirkumu loģistikas darbības (piegādātāju izvēles metodes, konkursu organizēšanas kārtība u.tml., to dokumentācija) 6 1.4. Sadales funkcijas, to izvēle produkcijas realizācijā 7 1.5. Loģistikas sadales kanālu shēma, uzņēmuma vieta tajā 7 1.6. Uzņēmuma preču sortiments, tā klasifikācijas pazīmes 8 1.7. Iesaiņojuma, marķējuma, taras izvēle (atbilstoši preču īpatnībām) 8 1.8. Preču (izejvielu, pusfabrikātu, gatavās produkcijas) uzglabāšanas un pārvietošanas prasības uzņēmumā, t.sk. kodēšanas sistēmas 9 1.9. Preču standarti, tehniskie noteikumi, to izstrādes un apstiprināšanas kārtība 9 1.10. Preču atbilstības novērtēšanas un sertifikātu izsniegšanas kārtība un šajā procesā iesaistītās institūcijas 9 1.11. Preču kvalitātes pārbaudes metodes, to praktiskās pielietošana kvalitātes rādītāju noteikšanai 9 1.12. Priekšlikumi par loģistikas organizācijas uzlabošanu, par krājumu vadības un preču kvalitātes nodrošināšanu uzņēmumā 10 2. Mārketinga pamati 10 2.1. Mārketinga vide un organizācija uzņēmumā 10 2.2.Mārketinga koncepcijas izvēle uzņēmumā 14 2.3. Tirgus segmentācijas principi uzņēmuma precei 14 2.4. Tirgus izpētes paņēmieni 15 2.5. Konkurences veids un konkurentu analīze 15 2.6. Mārketinga pasākumu kompleksa elementi uzņēmumā 16 2.7. Uzņēmuma vietas nozīme sadales kanālu sistēmā 18 2.8. Preču zīmes, markas un preču logo izvēle produkcijas realizācijas apjomu palielināšanai 18 2.9. Cenas loma mārketingā 18 2.10. Preču virzīšanas pasākumi 19 2.11. Secinājumi un priekšlikumi mārketinga vides pilnveidošanai uzņēmumā 19 3. Mārketinga plāna izstrādes pamati 20 3.1. Uzņēmuma mārketinga plāna struktūra 20 3.2. Mārketinga plāna mērķi un uzdevumi 20 3.3. Mārketinga plāna budžets un efektivitāte 20 4. Finanšu un vadības grāmatvedība 21 4.1. Grāmatvedības struktūra un tās darba organizēšanas formas uzņēmumā 21 4.2. Dokumentu veidi uzņēmumā, to klasifikācija. Grāmatvedības dokumentu aprites shēma 21 4.3. Vadības un finanšu grāmatvedības kārtošanas paņēmieni 22 4.4. Pirmdokumentu saņemšanas un pārbaudes kārtība, grāmatvedības kontu plāni, dokumentu glabāšanas ilgums 23 4.5. Inventarizācijas veikšanas kārtība un rezultātu atspoguļošana dokumentos. Dokumentēšanas kārtība 25 4.6. Pamatlīdzekļu uzskaites metodika, to nolietojuma un amortizācijas aprēķinu piemēri 26 4.7. Naudas līdzekļu uzskaites organizācija (skaidras un bezskaidras naudas norēķini) 26 4.8. Nodokļi un nodevas, kurus maksā uzņēmums, to maksāšanas kārtība 27 4.9. Darba samaksas organizācija 28 4.10. Uzņēmuma saimnieciskās darbības analīze dinamikā 29 4.11. Secinājumi un priekšlikumi vadības un finanšu grāmatvedības organizācijas uzlabošanai uzņēmumā 31 5. Kvalitātes vadības organizācija 32 5.1. Kvalitātes standarti (ISO), to piemērošana uzņēmuma darba procesos, dokumentācija 32 5.2. Kvalitātes uzraudzības organizācijas rokasgrāmatas priekšrocību analīze 32 5.3. Priekšlikumi par kvalitātes organizāciju uzņēmumā 33 6. Informācijas tehnoloģijas 34 6.1. Inovācijas un pielietotās tehnoloģijas uzņēmumā 34 6.2. E-biznesa un e-komercijas izmantošanas iespējas 34 6.3. Priekšlikumi komunikācijas un informācijas aprites pilnveidošanai ražotāju un patērētāju, uzņēmuma vadības un darbinieku vidū 34 7. Projekta izstrāde „N” problēmai 35 7.1. Esošās situācijas apraksts un problēmas raksturojums 35 7.2. Projekta mērķu noteikšana un apraksts 35 7.3. Projekta stratēģijas izstrāde (alternatīvas, analīze) 35 7.4. Projekta stratēģijas izstrāde (koncepcija) 35 7.5. Secinājumi par problēmas risinājumiem, projekta dzīvotspēja 36
- Komercdarbība un uzņēmuma vadība
-
Kvalifikācijas darbs komercdarbībā
Prakses atskaite40 Darba drošība, aizsardzība, Mārketings, reklāma, Uzņēmējdarbība
- Kvalifikācijas prakse grāmatvedībā
-
Tu vari jebkuru darbu ātri pievienot savu vēlmju sarakstam. Forši!Kvalifikācijas prakse grāmatvedībā
Prakses atskaite vidusskolai18
-
Komercdarbība un uzņēmuma vadība
Prakses atskaite vidusskolai7
-
Iestāžu darba organizācija un vadība - kvalifikācijas prakses atskaite
Prakses atskaite vidusskolai74
-
Kvalifikācijas prakses atskaite
Prakses atskaite vidusskolai45
-
Kvalifikācijas prakses atskaite
Prakses atskaite vidusskolai22