Secinājumi
1. Organizācija ar savu mazo komandu ir spējīga radoši, aktīvi un efektīvi strādāt, un savā starpā brīvi komunicēt, apzinoties uzstādītos mērķus un nonākot pie tiem.
2. Organizācijas ārējā komunikācija ar savu auditoriju ir nepietiekama un draud ar lielāku klientu zudumu.
3. Organizācijas darbība, šobrīd aprobežojas ar pamata pakalpojuma piedāvāšanu un tā salīdzinoši maz nodarbojas ar projektu un pasākumu veidošanu.
4. Organizācijas vadītājs atbilst savam amatam šāda veida organizācijā, un veic savu darbu labi, veiksmīgi sastrādājoties ar pārējiem darbiniekiem, ņemot vērā pieejamos finanšu resursus.
5. Organizācija pat reiz pilnvērtīgi neizmanto savus resursus, kas ir pieejamās telpas, kā kafejnīca tehnika un materiāli.
Priekšlikumi
1. Lai uzlabotu organizācijas darbību ir vajadzīgi jauni radoši un aktīvi darbinieki, lai samazinātu esošo darbinieku darba apjomu un papildinātu organizāciju ar jaunām idejām.
2. Ņemot vērā finansējuma trūkumu, ir jāpalielina ārējā komunikācija, izmantojot konkursus vai veidojot dažādas aktivitātes, kas vairāk prasa izdomu, nevis finansējumu un ja tas palīdz palielināt apmeklētību, sākt apjomīgāku komunicēšanu ar auditoriju, ieguldot vairāk finanses.
3. Ir jāpiesaista jauni patstāvīgi atbalstītāji vai sponsori, kas palīdzētu ar materiālu, cilvēkresursu vai finanšu palīdzību, kā arī jāmeklē jaunas organizācijas, ar kurām sadarboties, lai varētu uzsākt aktīvāku pasākumu un projektu veidošanu.
4. Vadītājam vajadzētu vairāk izmantot iespējas, piedalīties jebkādās aktivitātēs, lai veidotu labākas sabiedriskās attiecības, uzlabojot organizācijas tēlu un reklamējot to.
5. Organizācijai vajadzētu ieguldīt vairāk darba plānošanā un jaunā idejās, izmantot vairāk komunikāciju ar auditoriju un ieguldīt finansējumu tās pieejamos resursos, kā, piemēram, kafejnīca un plašās telpas, jo to pilnvērtīgāka attīstīšana var piesaistīt jaunas klientu grupas.
…