Prakses atskaite
Uzņēmējdarbība un tiesības
Apdrošināšana
Klientu apkalpošanas centra darbības analīze-
Klientu apkalpošanas centra darbības analīze
Nr. | Sadaļas nosaukums | Lpp. |
Par uzņēmumu | 4 | |
1. | Stratēģiskās plānošanas procesi AAS BTA | 5 |
2. | Personālvadības process AAS BTA | 10 |
Secinājumi un priekšlikumi | 12 | |
3. | Pakalpojumu sniegšanas darba organizācija AAS BTA | 14 |
3.1. | Apdrošināšanas mehānisms | 14 |
Secinājumi un priekšlikumi | 17 | |
3.2. | Kvalitātes vadības sistēma uzņēmumā | 19 |
Secinājumi un priekšlikumi | 19 | |
3.3. | Darba organizācijas principi uzņēmumā | 20 |
Secinājumi un priekšlikumi | 20 | |
4. | Finansiālie rādītāji AAS BTA Salacgrīvas KAC | 21 |
Secinājumi un priekšlikumi | 24 | |
5. | Mārketings AAS BTA | 26 |
5.1. | Mārketinga vide uzņēmumā | 26 |
5.2. | AAS BTA Salacgrīvas KAC SVID analīze | 27 |
Secinājumi un priekšlikumi | 27 | |
5.2.1. | Makrovides analīze | 28 |
5.3. | Mārketinga vadīšanas process uzņēmumā | 30 |
5.4. | Konkurence | 32 |
5.5. | Mārketinga stratēģija uzņēmumā | 36 |
Secinājumi un priekšlikumi | 37 | |
6. | Komercdarbības likumdošana un tās ievērošanas pamatprincipi uzņēmumā | 38 |
Secinājumi un priekšlikumi | 40 | |
Izmantotā literatūra un interneta avoti | 43 |
Par uzņēmumu.
BTA AAS ir dibināta 1993. gada 1. novembrī. Veiksmīgas darbības rezultātā tā kļuva par otro lielāko riska apdrošināšanas sabiedrību Latvijā, vērtējot pēc parakstītajām bruto prēmijām, un gadu no gada nostiprina savas pozīcijas. 2002.gadā BTA paplašināja savu darbību, iegādājoties Lietuvas apdrošināšanas sabiedrību (tagad - BTA Draudimas), bet 2006.gadā BTA sāka darbību arī Igaunijā.
BTA darbības stratēģija un tuvākās nākotnes mērķi ir vērsti uz to, lai kompānija kļūtu par vadošo apdrošināšanas sabiedrību Baltijas tirgū, būtu dinamiska, profesionāla un arī turpmāk piedāvātu kvalitatīvus apdrošināšanas produktus jebkurā klientam izdevīgā veidā un vietā. Lai BTA kļūtu vēl pieejamāka esošajiem un potenciālajiem klientiem, kompānija atver arvien vairāk filiāļu ne tikai Latvijā, bet arī citās valstīs, kā arī stiprina individuālu attieksmi pret katru klientu, radot katrai konkrētai situācijai un klientam piemērotāko apdrošināšanas risinājumu. Klientu apkalpošanai visā uzņēmumā ir ieviesti augsti, ikvienam darbiniekam saistoši standarti.
AAS BTA parakstītās bruto prēmijas 2006.gadā ir 40 511 804 Ls,kas ir par 44% vairāk kā iepriekšējā 2005.gadā. Tirgus daļa pēc parakstītām bruto prēmijām 2006 gadā ir 22.3%, kas ir par 1.9% vairāk kā iepriekšējā 2005.gadā.
AAS BTA ieņem stabilu otro vietu starp 12 apdrošināšanas sabiedrībām.
2007 gada pirmajā ceturksnī AAS BTA tirgus daļa pēc parakstītām bruto prēmijām ieņem 23.25%, apsteidzot sīvākos konkurentus AAS BALTA par 1.77% un ieņemot pirmo vietu starp 12 apdrošināšanas kompānijām.
AAS „BTA” nevēlas aprobežoties tikai ar Baltijas apdrošināšanas tirgus daļu, bet plāno attīstīties tālāk, atverot filiāles arī citās valstīs. Un tas savukārt norāda uz nepārtrauktu attīstību un ekonomisko augšupeju.
„Esam gandarīti, ka BTA pozīcijas Latvijas apdrošināšanas tirgū pagājušajā gadā turpināja nostiprināties un kompānija ir strādājusi ar peļņu. Tomēr jāatzīmē, ka peļņas līmenis ir sasniegts, galvenokārt pateicoties veiksmīgai investīciju politikai, jo pamatdarbības – apdrošināšanas – rezultāts BTA (līdzīgi kā visai apdrošināšanas nozarei) ir negatīvs. Tādēļ jau kopš pagājušā gada BTA realizē virkni pasākumu, kas ir vērsti uz izdevumu samazināšanu un risku izvērtēšanas sistēmas pilnveidošanu. Esmu pārliecināta, ka tas atspoguļosies 2007. gada finanšu rādītājos,” pastāstīja BTA viceprezidente Jeļena Alfejeva.
…
Par uzņēmumu,Stratēģiskās plānošanas procesi AAS BTA ,Personālvadības process ,Pakalpojumu sniegšanas darba ganizācija AAS BTA,Apdrošināšanas mehānisms,Kvalitātes vadības sistēma uzņēmumā,Darba organizācijas principi uzņēmumā,Finansiālie rādītāji,Mārketings AAS BTA, Komercdarbības likumdošana un tās ievērošanas pamatprincipi uzņēmumā;katras nodaļas beigās secinājumi un priekšlikumi darbības uzlabošanai.
- AS "Parekss apdrošināšanas kompānija"
- Klientu apkalpošanas centra darbības analīze
- Prakses atskaite AAS "Balva"
-
Tu vari jebkuru darbu ātri pievienot savu vēlmju sarakstam. Forši!Prakses atskaite AAS "Balva"
Prakses atskaite augstskolai26
-
AAS Baltikums prakses atskaite
Prakses atskaite augstskolai34
-
AAS Baltikums
Prakses atskaite augstskolai25
-
SIA "Creditreform Latvija"
Prakses atskaite augstskolai19
-
SIA "Consilium Optima Brokers"
Prakses atskaite augstskolai34