Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
5,99 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:480007
 
Vērtējums:
Publicēts: 13.11.2014.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Laikposms: 2011. - 2015. g.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
1.  Konsultēšanas darbs ar dažāda vecuma klientiem    3
1.1.  Piecu dažāda tipa klientu novērtēšana (vecums, dzimums, pieredze, sociālā grupa, motivēts, nemotivēts u.c.)    3
1.2.  Piecu klientu individuālās karjeras attīstīšanas programmas/ plāna izveide un izvērtējums (kopā ar klientu)    9
1.3.  Palīdzība pieciem klientiem uzrakstīt CV , motivācijas vēstuli, sludinājumu (pēc vajadzības)    15
2.  Divu darba interviju vadīšana    26
3.  Konsultāciju saturs, norises apraksts, secinājumi un pašanalīze    33
4.  Personības un profesionālās attīstības dinamikas novērtējums un profesionālās izaugsmes plāns    38
5.  Konstruktīvs prakses pašvērtējums    41
Darba fragmentsAizvērt

Motivācijas vēstule
Motivācijas vēstules mērķis ir demonstrēt potenciālajam darba devējam klienta piemērotību un motivāciju sākt darbu iecerētajā vakancē.
Rakstot motivācijas vēstuli, jāvēro lietišķās sarakstes pamatprincipus – lapas augšējā labajā stūrī tiek minētas adresāta koordinātes, zemāk – nosūtītāja adrese, datums.
Motivācijas vēstuli pieņemts adresēt konkrētam cilvēkam uzņēmumā, kurā klients piesakās darbā, taču, ja tas nav zināms, var izmantot uzrunu Cien. kundzes, god. kungi!; adresēt to uzņēmuma personāldaļai vai noformēt vēstuli kā pieteikumu.
Motivācijas vēstulē tiek iekļauta šāda informācija:
pirmajā vēstules daļā atsauces uz informācijas avotu, no kura iegūta informācija par vakanci.
• otrā daļa ir izvērstāka, un tajā klientam jānodemonstrē sava atbilstība izvirzītajam mērķim. Jāapraksta, kāpēc cilvēks ir piemērots šim amatam, kāda ir līdzīga darba pieredze, kādas ir īpašās iemaņas, sasniegumi. Kāpēc ir interese strādāt šajā uzņēmumā, kāds varētu būt klienta ieguldījums.
• Vēstules trešā daļa ir nobeigums, kurā norāda, ka klients priecāsies saņemt uzaicinājumu uz interviju, lai klātienē varētu pārrunāt piemērotību attiecīgajai vakancei.

Vēstules noformējums:
• tā nedrīkst pārsniegt vienu lapu, datordrukā,
• tekstam jābūt pārskatāmam, labi izvietotam,
• nedrīkst būt neuzmanības vai gramatiskās kļūdas.

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −6,98 €
Materiālu komplekts Nr. 1345006
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties