Ražošanas praksi mārketingā es izgāju uzņēmumā „W”. Uzņēmumam kopumā ir trīs veikali. Divos no tiem tirgo kancelejas un birojam nepieciešamās preces, vienā – apģērbus un apģērbu aksesuārus.
Prakses laikā es strādāju divos uzņēmuma veikalos ,kancelejas preču veikalā ...un apģērbu veikalā...
Prakses mērķis bija labāk izprast šāda veida uzņēmuma darbības uzsākšanu, pašreizējo darbību un tirgus situāciju, kā arī tālākās attīstības iespējas.
Pētījumiem es izmantoju uzņēmuma vadības un darbinieku sniegto informāciju, kā arī mācību materiālus.
1.Biznesa ideja
2.Uzņēmuma raksturojums.
3.Tirgus un mārketings.
Tirgus ir visu preču un pakalpojumu esošie un potenciālie pircēji1. Kancelejas preču un biroja piederumu tirgus Jēkabpilī ir visi pircēji, kuri ir pirkuši vai iespējams pirks kancelejas preces vai biroja piederumus Jēkabpils veikalos.
Kancelejas preču un biroja piederumu klāsts ir ļoti plašs, un tos iegādājas un lieto ļoti liels patērētāju loks, sākot no maza bērna un beidzot ar lieliem uzņēmumiem. Mūsdienu apstākļos gandrīz katrs no mums gan darbā, gan mājās lieto šīs preces.
Mārketings iet līdztekus tirgus attiecībām. Prece, cena, vieta, virzīšana tirgū, pircējs un vide, kurā tie visi atrodas, ir mārketinga funkciju noteicēji. …