Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
Akcijas un īpašie piedāvājumi 2 Atvērt
2,99 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:120932
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 18.01.2012.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
1.  Viesmīlība   
2.  Kafejnīca “Bastejkalns” apraksts   
2.1.  Kafejnīca „Bastejkalns’ piedāvā   
2.2.  Svinības „Bastejkalna” stilā   
2.3.  „Bastejkalns” interjers   
2.4.  Ēdienkarte   
3.  Personāls un serviss   
4.  Noteikumi kafejnīcas “Bastejkalns” darbiniekiem   
5.  Viesmīļa atbildības sfēras   
5.1.  Viesmīlis ir atbildīgs par   
5.2.  Viesmīļa pienākumi   
Darba fragmentsAizvērt

3. Personāls un serviss.
Tā kā kafejnīca „Bastejkalns” ir neliels ģimenes uzņēmums, kurš tika atvērts šī gada pavasarī, tad darbinieku skaits ir salīdzinoši maz. Kopā ēdināšanas uzņēmumā darbojās 13 darbinieki, un katram ir savi pienākumi. Uzņēmuma vadītājas jeb diriktores ir divas meitenes, kuras organizē pārējo darbinieku pienākumus, kā arī pārvalda visu ēdināšanas uzņēmumu, un rūpējas par to, lai viss noritētu pēc noteikumiem. Visas lietas, kas ir saistītas ar dokumentu kārtošanu ir atbildīga viena grāmatveda. Kafejnīcā „Bastejkalns” darbojās viens tehniķis, kurš ir atbildīs par visu nepieciešamo iekārtu darbību. Nepieciešamības gadījuma, ja ir notikusi kāda tehniska kļūma, tad viņa uzdevums ir visu savest kārtība, lai pārējie darbinieki var turpināt darbu. Uzņēmumā ir viens šefpavārs, kura uzdevumi ir izstrādāt ēdienkarti, pārzināt visu preču daudzumu un nepieciešamības gadījumā pasūtīt produktus, kā arī sekot līdzi divu pārējo pavāru darbam. Virtuves darbus veic divi pavāri, kuru uzdevums ir gatavot garšīgus un kvalitatīvus ēdienus kafejnīcas viesiem. Par tīrību ir atbildīgas divas trauku mazgātājas. Viņu tiešie pienākumi ir uzturēt gan kafejnīcas, gan darbinieku telpas vienmēr tīras, kā arī mazgāt visus nepieciešamo virtuves inventāru. Apkalpošans sfērā darbojās četri viesmīļi, trīs meitenes un viens puisis, kuru uzdevums ir vienmēr laipni, zinoši un atsaucīgi apkalpot viesus. Viens no viesmīļiem ir atbildīgi par kases aparātu, un visām darbības, kas ir saisītas ar naudas norēķināšanos, kā arī rūpējas par bāra leti.

4. Noteikumi kafejnīcas “Bastejkalns” darbiniekiem.
Kafejnīcas „Bastejkalns” darbiniekiem ir jaseko līdzi personiskai higiēnai, vienmēr jabut koptām rokām un nagiem, tiri izmazgāti un savākti mati, nedrīkst pārspīlet ar kosmētiku. Minimumums aksesuāru un rotaslietu, lai netraucētu veikt nepieciešamās darba funkcijas.
Formas tērpam vienmēr jabūt tīram un izgludinātam. Meitenēm: sarkana blūzīte, pelēks sarafāns, melns priekšauts, miesas krāsas kaprona zeķes un melnas kurpes. Puišiem: sarkans krekls, melna veste, melnas bikses, melnas kurpes un melns priekšauts.

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties