-
Jēkabpils pilsētas domes budžeta analīze
Prakses atskaite37 Vadība, Ekonomika, Bankas, finanses, vērtspapīri
Nr. | Sadaļas nosaukums | Lpp. |
1. | Latvijas Republikas budžeta sistēma | |
1.1. | Latvijas Republikas valsts budžeta mērķi un uzdevumi | |
1.2. | Nodokļu un nodevu sistēma Latvijā | |
1.3. | Latvijas Republikas budžeta struktūra | |
1.4. | Budžeta izstrādes un pieņemšanas kārtība un institūciju atbildība | |
1.5. | Latvijas Republikas valsts budžeta tendences | |
2. | Jēkabpils pilsētas domes un Jēkabpils Tūrisma informācijas centra vieta LR budžeta sistēmā | |
3. | Jēkabpils Tūrisma informācijas centra struktūra, darbības uzdevumi un veicamās funkcijas | |
4. | Jēkabpils Tūrisma informācijas centra finansēšana | |
5. | Grāmatvedības darba organizācija Jēkabpils pilsētas domē un Jēkabpils Tūrisma informācijas centrā | |
6. | Lietvedība Jēkabpils pilsētas domē un Jēkabpils Tūrisma informācijas centrā | |
1. | Iestādes ieņēmumu un izdevumu un galveno saimniecisko operāciju veidi un uzskaite | |
1.1. | Jēkabpils tūrisma informācijas centra ieņēmumi | |
1.2. | Jēkabpils tūrisma informācijas centra izdevumu veidi un to nozīme | |
1.3. | Iestādes pamatlīdzekļu un inventāra veidi, to sintētiskā un analītiskā uzskaite | |
1.4. | Naudas līdzekļu kasē un bankā uzskaite | |
2. | Nodokļu likumdošanas pielietošana Jēkabpils pilsētas domē un Jēkabpils Tūrisma informācijas centrā | |
3. | Jēkabpils pilsētas domes budžeta sastādīšana un izpilde | |
4. | 2007.gada budžeta pieņemšanas gaita |
Valsts budžets tiek sastādīts noteiktam laika periodam, parasti gadam. Budžeta darbības periodu nosaka katras atsevišķas valsts likumi. Vairākumam valstu šis periods sakrīt ar kalendāra gadu, bet citās valstīs tas nesakrīt. Latvijā budžeta gads sakrīt ar kalendāro gadu.
Valsts budžeta īpatnība ir tā, ka izsniegtie naudas līdzekļi nav jāatmaksā. Turklāt valdība valsts finanses izmanto kā līdzekļi fiskālas politikas realizācijai makroekonomiskās stabilitātes nodrošināšanai.
Valsts izdevumi – ir visi maksājumi no budžeta, izņemot parādu pamatsummas atmaksa. Citiem vārdiem, valsts izdevumi ir valsts intervenču (iejaukšanās) ekonomikā forma. Valsts izdevumi galvenokārt ir saistīti ar to preču un pakalpojumu nodrošināšanu, kas ir nepieciešami visai sabiedrībai kopumā, t.i. sabiedriskajām precēm. Sabiedriskā prece – ir prece, kas vienlaicīgi ir pieejama visiem indivīdiem, un viena indivīda patēriņš nesamazina patēriņa iespējas citiem. Sabiedriskās preces tirgus ražo mazāk kā vajag, jo vadās pēc peļņas motīva, neievērojot sabiedrības intereses.
Lietojot valsts budžetu valdība veic savus izdevumus aizsardzībai, izglītībai, valsts uzņēmumiem, ceļu celtniecībai un sabiedriskajām transportam, medicīnas vajadzībām un veselības aprūpei un citām sabiedriskajām vajadzībām un sociālajiem pakalpojumiem.
Valdības izdevumos tiek iekļautas arī transfertu izmaksas, kas ir izmaksas, par kurām nevajag piedāvāt kādu ekonomisko pakalpojumu.
Latvijas Republikas budžeta ieņēmumi veidojas no nodokļiem, nodevām, citiem maksājumiem (piemēram, maksājumi par valsts kapitāla daļu izmantošanu) un ārvalstu finanšu palīdzības maksājumiem (pamatā ES fondu līdzekļi).
1.2.Nodokļu un nodevu sistēma Latvijā.
Nodokļu sistēma ir valsts iekasējamo nodokļu vai citu maksājumu kopums uz likumdošanas bāzes pamata, ko veic šim nolūkam speciāli izveidotie nodokļu orgāni. Nodokļu sistēma ir valsts nodokļu kopums, ieskaitot to savstarpējās saiknes un tajos ietvertos ar nodokļiem aplikšanas principus.
Valsts ieņēmumi ir visi valsts un pašvaldību institūciju iekasētie jeb saņemtie līdzekļi, atbilstoši valsts likumiem. Nodokļi ir valsts noteikti fizisko un juridisko personu obligāti maksājumi valsts un pašvaldību budžetos.
Latvijas Republikas nodokļu un nodevu sistēmu regulē likums “Par nodokļiem un nodevām”, un tas ir uzskatāms par nodokļu un nodevu “jumta” likumu.
Tas nosaka vispārējos nodokļu un nodevu sistēmas piemērošanas principus, kā arī:
1.nodokļu un nodevu veidus;
2.nodokļu un nodevu noteikšanas kārtību;
3.nodokļu un nodevu maksātāju tiesības, pienākumus un atbildību;
4.nodokļu maksātāju reģistrācijas kārtību;
5.nodokļu un nodevas administrācijas tiesības, pienākumus un atbildību;
6.nodokļu un nodevu iekasēšanu un piedziņu;
7.atbildību par nodokļu likumu pārkāpšanu;
8.nodokļu un nodevu jautājumos pieņemto lēmumu apstrīdēšanas un pārsūdzēšanas kārtību. …
LR valsts budžeta struktūra. Pašvaldības vieta LR budžeta sistēmā, budžeta sastādīšana, izpilde, dokumentu aprite. Darbs ilustrēts ar tabulām un grafikiem. Analizēts 2004-2006 gada budžets. Pielikumos Jēkabpils pilsētas domes budžeti un pašvaldību jaunie kontu plāni.
- Finansiālās darbības analīze un prakses uzdevuma izpilde
-
Jēkabpils pilsētas domes budžeta analīze
Prakses atskaite37 Vadība, Ekonomika, Bankas, finanses, vērtspapīri
-
Uzņēmuma finanšu analīze
Prakses atskaite10 Uzņēmējdarbība, Grāmatvedība, Bankas, finanses, vērtspapīri
-
Tu vari jebkuru darbu ātri pievienot savu vēlmju sarakstam. Forši!Finansiālās darbības analīze un prakses uzdevuma izpilde
Prakses atskaite augstskolai26
-
Uzņēmuma finanšu analīze
Prakses atskaite augstskolai10
-
Uzņēmuma finanšu analīze
Prakses atskaite augstskolai15
-
SIA "RC" ekonomiskais raksturojums un finansiālas darbības analīze
Prakses atskaite augstskolai15
-
SIA "RC" finanšu analīze un finansiāla plāna izstrāde
Prakses atskaite augstskolai20