. Pamatojums, kādēļ izvēlējos par savu prakses vietu – tā kā visi parasti redz preses izdevniecības darba rezultātu – žurnālu vai laikrakstu, taču tikai retais zina, kā top mūsu lasītie preses izdevumi, man interesanti likās uzzināt vairāk par SIA “Izdevniecību “Rīgas Viļņi” darbību un reklāmu veidiem izdotajos preses izdevumos .
Prakses laikā izpētīju uzņēmuma darbību, vēsturi, organizācijas struktūru un reklāmu veidus, iepazinos ar tiešu reklāmas darbu- bija iespēja strādāt ar klientiem. Prakses atskaitē rakstīju par kontaktēšanās veidiem ar klientiem, par argumentācijas metodēm, komunikācijas barjerām, reklāmas tekstiem un reklāmu veidošanu dažādos masu informācijas līdzekļos, reklāmas izmaksām,ētikas ievērošanu reklāmās,par Latvijas reklāmas asociāciju un izdevniecības dalību tajā, normatīvjiem aktiem un likmdošanu.
Preses izdevniecība, tāpat kā jebkurš cits uzņēmums, lai nodrošinātu veiksmīgu darbību plāno gan reklāmas un mārketinga aktivitātes, gan analizē finansu darbību, gan pēta tirgu un konkurentus, jo uzņēmuma primārais mērķis ir veicināt savu attīstību un gūt peļņu.
Prakses atskaite satāv no iepriekš minētajām tēmām, kas sastāda 76 lapas un no 38 pielikmiem, ievada, nobeiguma satura rādītāja un izmantotās literatūras saraksta.