Pedagoģiskās darbības pašanalīze
1. Veseluma pieeja izpaudās uzdevumu izpildes laikā. Balstoties uz izvirzītajiem uzdevumiem skolēniem mācās parādīt prasmi komunicēt, uzstāties auditorijai, veikt spriedumus, tādejādi skolēni pilnveidoja sevi kā personības.
2. Uzdevumu izvēle ieinteresēja skolēnus darboties līdzi stundas tematam. Skolēni ar sagatavotajiem materiāliem strādāja pirmo reizi, līdz ar to interese par uzdevumu izpildi bija ļoti manāma. Mana pedagoģiskā darbība aktualizēja skolēniem vēlmi darboties līdzi stundā veicamajos uzdevumus. Uzskates materiāli bija atbilstoši stundas tematam un skolēnu interesēm.
3. Skolēniem temats bija ļoti aktuāls, tāpēc vieglāk izteikt savas domas un spriedumus. Stundas gaitā piedalījās visi skolēni, veica visus uzdevumus, sadarbojās viens ar otru, ja radās kādi jautājumi, gāja pie skolotājas un jautāja. Skolēni aktīvi iesaistījās savu ideju izteikšanā.
4. Stundas gaitā piedāvāju skolēniem novērtēt stundā paveiktos uzdevumus, vai tie sagādāja grūtības vai nē. Stundas nobeigumā aicināju skolēnus novērtēt stundā paveikto pēc attiecīgiem jautājumiem, skolēni izteica savu viedokli.
5. Stundas gaitā vairākkārt aicināju skolēnus izteikt savas domas un spriedumus, savu pieredzi par iepriekš piedzīvoto, aicināju skolēnus analizēt situācijas, kuras skolēni labprāt analizēja.
6. Pēc šīs vadītās stundas sapratu, ka svarīgi ir kārtīgi skolēniem paskaidrot uzdevuma nosacījumus, lai nerastos jautājumi kā veikt uzdevumu. Svarīgi ir veidot interesantu stundu, lai skolēni tajā iegūst ko jaunu, lai izzināmais jautājums būtu aktuāls skolēna vecumposmam un interesēm.
…