Prakses atskaite
Humanitārās zinātnes
Pedagoģija
Integrētā prakse pirmsskolas izglītības iestādē-
Integrētā prakse pirmsskolas izglītības iestādē
Nr. | Sadaļas nosaukums | Lpp. |
1. | Tēma. „Ziema” Uzdevumi visām attīstības jomām | |
2. | Pirmdiena. Laikapstākļi ziemā | |
3. | Otrdiena. Koki ziemā | |
4. | Trešdiena. : Dzīvnieki ziemā | |
5. | Ceturtdiena. Dzīvnieki ziemas miegā |
Ritmiski plaukšķinot, bērni nosauc visu bērnu vārdus pēc kārtas. Pēc sasveicināšanās, vērojot sniegpārsliņās ierakstītos vārdus, noskaidrojam, kurš bērns nav ieradies skolā, sakaitām, cik sniegpārsliņas tukšas, cik aizpildītas. Aizsūtam sveicienus bērniem, kas nav skolā.. Noskaidrojam, kāds pašlaik gadalaiks, kurš mēnesis, kura nedēļas diena ir šodien, kura bija vakar, kura būs rīt. Daži bērni prot nosaukt arī ziemas mēnešus. Skolotāja veic pārrunas ar bērniem par brīvdienām, par laikapstākļiem, par aktivitātēm un redzēto brīvdienās. Skolotāja pastāsta, ka šonedēļ bērni uzzinās daudz jauna par ziemu, laikapstākļiem, kokiem, dzīvniekiem un putniem ziemā., būs ceļojumi, skaisti darbi un daudz kā interesanta.
Rotaļnodarbība:
Ievada daļa
Skolotāja ar bērniem iet ārā, novēro, skolotāja aicina bērnus aprakstīt vārdos redzēto, aktivizējot un paplašinot vārdu krājumu saistībā ar ziemu. Iepazīstina bērnus ar termometru, ar ko mēra temperatūru ārā. Visi kopā veic eksperimentu ar sniegu un krāsām. Bērniem līdzi ir 2 burciņas. Skolotāja lūdz bērnus abas burciņas piepildīt ar sniegu. Tad, otiņu iemērcot akvareļu krāsā, iekrāso sniegu vienā burciņā un burciņas ienes iekšā.
Galvenā daļa
Skolotāja aicina visus bērnus apskatīt sniegu. Skolotāja jautā bērniem, kāds izskatās sniegs abās burciņās? Bērni stāsta- balts, tīrs, krāsains, zils, netīrs. Tad bērni novieto burciņas grupas telpās- uz vienas palodzes neiekrāsoto, uz otras- iekrāsoto, skolotāja lūdz bērnus paciesties, līdz sniegs būs izkusis.
Skolotāja jautā, kāds izskatās tikko uzsnidzis sniegs. Balts, tīrs, mīksts, mirdz saulē.
Skolotāja pastāsta, ka šodien bērni paši gatavos savu sniedziņu, sniegputeni, ko varēs izšaut ar sniega lielgabalu ( Pielikums Nr.2).
Skolotāja lūdz bērnus apsēsties rotaļu telpā uz paklāja, paņemot rokās savu veidojumu. Visi izmēģina, kā „darbojas” izgatavotais putenis.
Skolotāja vēlas zināt, kurš bērns gaida sniedziņu kā mīļu ciemiņu. Dzejnieks Vitauts Ļūdēns gan ļoti gaida sniedziņu, putenīti.…
Tēma “ Ziema” Mērķis: Izziņas interešu veidošanu par ziemu, kā vienu no gadalaikiem. Apakštēmas: Pirmdiena -Laikapstākļi ziemā. Otrdiena - Koki ziemā. Trešdiena- Dzīvnieki. Ceturtdiena-Dzīvnieki ziemas miegā. Piektdiena - Putni ziemā. Uzdevumi visām attīstības jomām: Intelektuālā attīstība: · Nostiprināt izpratni par dažādām likumsakarībām dabā; · Paplašināt un aktivizēt vārdu krājumu saistībā ar ziemu; · Rosināt bērnus pastāstīt par redzēto un dzirdēto; · Veidot bērniem saudzīgu attieksmi pret dabu. · Nostiprināt prasmi veidot vienkāršus paplašinātus teikumus. · Attīstīt matemātiskos priekšstatus (ģeometriskās figūras, sešstūris ) skaitīšanas prasmes. Sociāli emocionālā joma: · Veidot saskarsmes un sadarbības prasmes; · Izraisīt emocionāli vērtējošu attieksmi pret daiļdarbos notiekošo; · Apzināties savas rīcības nozīmību, rosinot prieku par savu un citu paveikto darbu; · Pilnveidot prasmes rūpēties par dzīvniekiem un putniem ziemā. Radošā joma: · Veicināt bērnu radošo pašizpausmi daudzveidīgās aktivitātēs; · Rosināt veidot sižetiskus stāstījumus. · Attīstīt radošo domāšanu, risinot problēmsituācijas un jautājumus, atminot mīklas un sacerot savas mīklas. Sensomotorā joma: · Attīstīt pirkstu sīko muskulatūru un acu- roku koordināciju, precizitāti; · Nostiprināt tīšanas, griešanas, plēšanas, līmēšanas prasmes; · Veicināt uzmanības noturību, iesaistoties dažādās rotaļās; · Pilnveidot praktiskās iemaņas- līmēt, griezt, veidot.
- Integrētā prakse pirmsskolas izglītības iestādē
- Pirmsskolas skolotāja prakse
- Praktikums pirmsskolas un skolas pedagoģijā
-
Tu vari jebkuru darbu ātri pievienot savu vēlmju sarakstam. Forši!Pedagoģiskā procesa prakse sākumskolā
Prakses atskaite augstskolai17
-
Aktīvā mācību un audzināšanas prakse pirmsskolas izglītības iestādē
Prakses atskaite augstskolai31
-
Aktīvā mācību prakse sākumskolā
Prakses atskaite augstskolai48
-
Prakses nedēļa pirmsskolas izglītības iestādes vidējā pirmsskolas vecuma grupā
Prakses atskaite augstskolai8
-
Iepazīšanās ar dažāda tipa izglītības iestādēm
Prakses atskaite augstskolai13