Rīta aplis
Pēc sasveicināšanās audzinātāja uzdod bērniem jautājumu. Ko viņi mīl visvairāk uz pasaules? Par ko viņiem ir vislielākais prieks? Kā viņiem patīk kā pret tiem izturas apkārtējie? Bērni atbild pa vienam rindas kārtībā, runā tas, kuram ir „mikrofons”, līdz visi bērni ir izrunājušies. Audzinātāja uzdod vienu jautājumu, bērni pēc kārtas uz to atbild un tikai tad tiek uzdots nākamais jautājums.
Nodarbības gaita
Audzinātāja liek bērniem aizdomāties par to kā viņi izturas pret savām rotaļlietām. Vai tām mājās ir sava vieta un tās ir rūpīgi saliktas, kā grupiņā. Audzinātāja uzdod jautājumu, vai bērniem ir kāda vismīļākā rotaļlieta? Kā viņu sauc? Kāpēc viņa ir mīļākā? Kā viņa pie bērna ir nonākusi? Kā tā izskatās? Pēdējais bērns stāsta, ka viņa vismīļākā rotaļlieta ir robots ar pulti un kā sagadīšanās audzinātāja piedāvā spēlēt rotaļu „Robots”, kurā viens bērns ir robots, bet otrs pults. Pults bērnam jāvada robota bērns, piesitot tam uz pleca. Pie kura pleca piesists, uz to pusi robotam jāpagriežas.. Pultij jāskatās, lai robots neieskrietu galdā, sienā vai logā, jādomā, kā lai robotu dabū ārā no stūra, pie kura pleca jāpiesit.
Tad audzinātāja aicina bērnus atpakaļ uz paklāja un paklausīties stāstu par kādu meiteni, kura nerūpējās par savām rotaļlietām un kas tad notika. Lasīšanas laikā radās tāda situācija, kurā bērni bija ļoti emocionāli. Audzinātāja ir nedaudz saslimusi un viņai sāp kakls, viņa lasa klusinātā, maigā tonī, tomēr kaklā kaut kas iekņudas un viņai jāsāk klepot. Tomēr viņa lasīšanu nepārtrauc. Kaut arī sāk birt asaras. Bērni ,savukārt, domā, ka audzinātāja raud par to, ko lasa. Blakus sēdošā meitene pieglaužas audzinātājai, viņa turpina lasīt izteiksmīgi, ar emocijām un žestiem. Beigās audzinātāja ar bērniem pārrunā par meitenes rīcību, vai tā bija laba vai nē. Kā bērni būtu rīkojušies meitenes vietā? Kā bērni būtu rīkojušies rotaļlietu vietā? Noteikti pēc šī stāstiņa, bērni aizgājuši mājās, to atcerējās un sakārtoja rotaļlietas. Audzinātājai tā gribējās cerēt...
Audzinātāja jautā bērniem, vai ir kāds mīļš cilvēks mājās, kuram bērni būtu gatavi uzdāvināt savu sirsniņu. Kā savu mīlestības apliecinājumu audzinātāja piedāvā bērniem izšūt sirsniņu. Ar to, kas krūtīs mīlēt, tik stipri, cik vien var, bet dāvināt to, kura būs izšūta. Bērniem tiek piedāvāts izvēlēties, kādā krāsā viņi vēlēsies izšūt sirsniņu un pirmos dūrienus parāda priekšā katram bērnam atsevišķi, jo šūšana notiek pakāpeniski – pa diviem bērniem. Sirsniņa veidosies sašujot divus sirds šablonus, durot pa apli visiem caurumiņiem cauri, kamēr visi caurumiņi ir aizpildīti. Audzinātāja sarunā ar bērniem, ka šīs sirsniņas pašlaik ieliks kastītē un , kad vecāki nāks pakaļ, tad varēs tiem dāvināt, pasakot kādu mīļu vārdu.
Aktivitātes pastaigā
Bērni paņēmuši līdzi laukā smilšu rotaļlietas, rotaļājas, kā katrs vēlas. Zem lielās egles kāda meitene sev ierīkojusi restorānu un pārdod dažādas kūciņas. Dažs gatavo garšīgus saldējumus, rotājumiem izmantojot mazas sniega piciņas, egļu skujiņas un lāstekas. Daži ar slēpēm cenšas slēpot kā lielie. Pārējie bērni piedalās aktivitātēs, kuras citi bērni izdomā.
…