Pirmdiena
Apakštemats – Ūdens pārvērtības
Dominante – matemātika
Pakārtotie darbības veidi – iepazīstināšana ar dabu, runas attīstīšana, mūzika
Mērķis dienai – ieinteresētas attieksmes un sajūtu pieredzes veidošana caur dažādām aktivitātēm, emocionāli pozitīvas attieksmes veidošana pret apkārtējo vidi ziemā.
Uzdevumi:
1. veidot izpratni par jēdzienieniem – atkala, atkusnis, apledojums (intelektuālā joma);
2. aktivizēt vārdus, kas raksturo dabas norises ziemā - atkala, atkusnis, apledojums (intelektuālā joma);
3. pilnveidot priekšstatu par ūdens dažādiem stāvokļiem un gūt pozitīvas emocijas, veicot pētījumu ar sniega piku, ledu, lāstekām (intelektuālā/ emocionājā joma);
4. nostiprināt izpratni, ka lielumi ir dažādi: smags-viegls, vispirms rokās, pēc tam uz svariem sverot sniega pikas, lāstekas (intelektuālā joma);
5. veidot priekšstatu, ka svars nemainās, mainoties tikai formai, sverot sniega piku un pēc tam izkusušo ūdeni (intelektuālā joma).
…