Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
Akcijas un īpašie piedāvājumi 2 Atvērt
4,99 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:146015
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 30.07.2015.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 6 vienības
Atsauces: Ir
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    3
1.  Izmitināšanas uzņēmumu klasifikācija un raksturojums    4
2.  Viesmīlības uzņēmumu uzņēmējdarbības rādītāju analīze (PEST analīze)    7
3.  Apmeklēto uzņēmumu raksturojums    18
3.1.  Autores veidota uzņēmuma koncepcija    19
4.  Uzņēmumu „Brūveri” un „Rožmalas” analīze    21
  Secinājumi un priekšlikumi    26
  Izmantotās literatūras un informācijas avotu saraksts    27
  Pielikums    28
Darba fragmentsAizvērt

SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI
Izstrādājot prakses atskaiti, darba autore izstrādāja šādus secinājumus:
1. Viesmīlības jomas analizēšana ir aktuāla, jo šī nozare ar katru gadu paplašinās un attīstās, jo ekonomiksā situācija kļūst stabilāka.
2. Izmitināšanas pakalpojumi pēdējo gadu laikā strauji palielinās, līdz ar to strauji palielinās arī konkurence. Lai viesu izmitināšanas uzņēmums varētu sekmīgi sasniegt mērķi un konkurēt tirgū, tam ir jāpiedāvā pakalpojumi, kas apmierina gan viesu vēlmes, gan arī vajadzības.
3. Neskatoties uz to, ka kopējais tūrisma nozares ieņēmumu apmērs Latvijā ir visai neliels salīdzinājumā ar pārējām ES dalībvalstīm, tūrisma nozare Latvijā ir arī nozīmīgs eksporta ienākumu avots, kas sniedz ievērojamu pienesumu valsts iekšzemes kopproduktam.
4. Apmeklējot Jelgavā trīs dažādas kafejnīcas („Pils”, „Zemgale V”, „Silva”),balstoties pēc novērtēšanas analīzes visaugstāk tiek novērtēta kafejnīca „Silva”, jo tas ir vislielākais no šiem trīs uzņēmumiem un pie tā pilnveidošanas un attīstīšanas visvairāk tiek piestrādāts, savukārt visas trīs kafejnīcas atrodas ļoti pieejamā ģēogrāfiskajā vidē, kas ir ērti pieejama mērķauditorijai, kā arī katram uzņēmumam ir izstrādāts ļoti atšķirīgs un daudzveidīgs piedāvājuma klāsts no kā katrs atšķiras ar savu pieeju.
5. Viesmīlības un ēdināšanas uzņēmumi jau ir atkopušies no 2007.- 2010. gada krīzes, taču iepriekšējais apgrozījuma līmenis vēl nav sasniegts.

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties