SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI
Izstrādājot prakses atskaiti autore nonāca pie šādiem secinājumiem:
1. Uzņēmumā ir pietiekami labs komunikācijas līmenis, gan darbinieku saskarsmē, gan ar konsultantiem, gan klientiem.
2. Iekšējās komunikācijas problēma pastāv uzņēmumā „MaxFun”, jo bieži paši darbinieki nav uzzinājuši jaunākos jaunumus par Tupperware produkciju.
3. Lojāls darbinieks un darba devējs ir jebkura uzņēmuma svarīgākais elements. Svarīga ir arī darbinieku, ne tikai vadības komunicētība, kas savā starpā ir ļoti cieši saistītas, jo tikai savā starpā komunicējoši organizācijas darbinieki spēj radīt labus darba „augļus’’ un nodrošināt patīkamu darba vidi.
4. Uzņēmuma vadība ir pietiekami informējusi darbiniekus par to lai sadarbībā ar klientiem un sadarbības partneriem tiktu ievērotas visās ētikas normas, gan iekšējā, gan ārējā komunikācijā. Uzņēmumam nav labi izstrādāta informācijas aprites sistēma, darbinieki ar novēlošanos saņem informāciju par uzņēmuma jaunumiem un aktivitātēm.
5. Uzņēmuma vadība ir pienācīgi informēta par problēmām, ja tādas ir radušās darbinieku vidū, līdz ar to darbinieku informētība ir pietiekama un organizācijai tas draudus nerada.
Balstoties uz secinājumiem, tika izvirzīti sekojoši priekšlikumi:
1. Vadītājam ir nepieciešams sakārtot un pilnveidot informācijas apriti uzņēmumā, tas veicinās darbinieku darba kvalitāti. Tādēļ nepieciešams rīkot informatīvās sapulces katru nedēļu, lai tiktu uzzināta jaunākā informācija.
2. Vadītājam jāvelta lielāks laiks individuālajām vai neformālajām sarunām.
3. Ja uzņēmuma iekšienē valdīs veiksmīga komunikācija, tas nodrošinās arī veiksmīgu ārējo komunikāciju, kas ir ļoti svarīga veiksmīga biznesa attīstībai
4. Vadītājam vajag izveidot intraneta mājas lapu, lai tiktu aktīvāk izrunātas visas problēmas un visas neskaidrības.
5. Darbiniekam rodas uzreiz kāda problēma griezties pie vadības un prasīt padomu vai palīdzību.
…