Mani sauc X. Mācos Latvijas Universitātē, 2.kursā, Cēsu filiālēs programmā „Sākumizglītības skolotājs”. Jau otro gadu strādāju X par pirmsskolas skolotāju 1,4 līdz 4 gadus veciem bērniem. Sakarā ar ārkārtas situāciju valstī asistenta praksi veicu savā darba vietā, tikai citā grupā.
Strādājot ar bērniem divu gadu garumā, manā kompetencē ne vienmēr ir tik daudz zināšanas un prakses, jo es ne vienmēr mēdzu izprast bērna uzvedības cēloņu, mācīšanās stilu, mācīšanās grūtības u.t.t. Tāpēc šajā darbā analizēšu un vērošu bērnu vecumposmā no 5 līdz 6 gadiem.
Prakses darbu izstrādāju pateicoties izglītības iestādes atbalsta personālam un savām kolēģēm vairāk kā 15 gadu pieredzi savā profesijā, kuras sniedza man dažādus prakses piemērus, mācību metodikas, mācību resursus un citas lietas. Veicot šo darbu, es uzskatu, ka daudz vairāk spēšu saprast dažādas nianses un rast atbildes uz sev nezināmiem jautājumiem. Kā galveno nepieciešamību zināt, kā pareizi kontaktēties ar katru no bērniem, kā viņiem palīdzēt, kā atbalstīt un mācīt. …