SECINĀJUMI
Prakses laikā ieguvām zināšanas par helikopteri, tā tehnisko ekspluatāciju. Apguvām iemaņās ģeneratoru, šasijas, astes rotora lāpstiņu, transmisijas demontāžā, apkopē un montāžā, kā arī dzinēja un tā agregātu apkopē. Veicām gaisa kuģa līnijas un bāzes tehnisko apkopi. Pats svarīgākais ir ievērot drošības pasākumus pirms darba uzsākšanas, neatstāt instrumentus, kur tie varētu uzkrist virsū.
Praktiski darbojoties pie gaisa kuģa, secinājām, ka svarīgi ir izprast tā konstrukciju, un izpētīt kā veikt turpmāko darbu, lai neko nesabojātu un neradītu lieku misēkli. Šādā veidā arī vieglāk atcerēties kā konkrētais agregāts vai konstrukcija bija salikta sākotnēji, lai pēc izjaukšanas to varētu salikt atpakaļ pareizā darba stāvoklī. Nepieciešams izmantot pareizus instrumentus, lai atvieglotu darbu sev un nebojātu gaisa kuģi. Svarīgi ir iepazīties ar tehnisko dokumentāciju, lai precīzāk izpildītu veicamos darbus. Darbu beidzot nepieciešams vienmēr pārbaudīt, vai visi instrumenti ir savā vietā, jo tos nekādā ziņā nedrīkst atstāt gaisa kuģa konstrukcijā, kas galu galā var novest pie sistēmas vai mehāniska elementa atteices lidojuma laikā.
Kopumā varu secināt, ka helikoptera tehniskās apkopes un remonta prakse deva labas zināšanas par Mi -2 helikopteri, tā konstrukciju un tehnisko apkopi, iemācījāmies strādāt un domāt par konkrētiem veicamiem darbiem, lai saglabātu drošību un elementu darba spēju.
…