Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
6,49 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:738119
 
Vērtējums:
Publicēts: 09.01.2025.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 11 vienības
Atsauces: Ir
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  ATTĒLU SARAKSTS    3
  IEVADS    4
1.  UZŅĒMUMA RAKSTUROJUMS    5
2.  UZŅĒMUMA DARBĪBAS PAMATOJUMS UN SPECIALIZĀCIJA    6
3.  UZŅĒMUMA ORGANIZATORISKĀ STRUKTŪRA    7
4.  UZŅĒMUMA KAPACITĀTE    9
5.  MĒRĶA GRUPAS    13
6.  UZŅĒMUMA PAMATA UN PAPILDPAKALPOJUMU VEIDI    14
7.  PAKALPOJUMU LĪMENIS VIESNĪCĀ    16
8.  UZŅĒMUMA NOSLOGOJUMS PA MĒNEŠIEM GADA LAIKĀ    18
9.  SARAŽOTO PAKALPOJUMU TIRGUS    19
10.  SADARBĪBA AR CITIEM UZŅĒMUMIEM UN NOZARES ASOCIĀCIJĀM    20
11.  VIESMĪLĪBAS UZŅĒMUMA DARBĪBAS IZVĒRTĒJUMS    21
  SECINĀJUMI, PRIEKŠLIKUMI    22
  IZMANTOTĀS LITERATŪRAS UN INFORMĀCIJAS AVOTU SARAKSTS    23
  PIELIKUMI    24
Darba fragmentsAizvērt

Studiju prakse “Ievadprakse viesmīlības uzņēmumos” saskaņā ar studiju procesa grafiku, tika īstenota vienā no SIA Semarah Hotel Management uzņēmuma viesnīcām – Grand Poet Hotel. Prakses laiks tika noteikts no 2021.gada 17.maija līdz 2021.gada 13.jūnijam. Praksi veidoja prakses vadītāja uzdoto darbu un pienākumu veikšana, datu vākšana un analīzes darbs uzņēmumā, un paralēli tam praktikants iepazinās ar tā darbības specifiku, ražošanas un apkalpošanas organizāciju, kā arī vadības un darba organizācijas pamatprincipiem. Prakses vadītājs uzņēmumā bija saimniecības nodaļas vadītāja Dace Bērziņa, pēc kuras lēmuma praktikantei tika uzdoti darbi un uzticēti pienākumi.
Studējot “Ēdināšanas un viesnīcu uzņēmējdarbības” programmu ir svarīgi iegūt ne tikai teorētiskas zināšanas, bet arī iegūt praktiskas iemaņas, papildināt tās un prast izmantot turpmākajā darbā. Lai prakses realizēšanai būtu teorētisks pamats iepriekš tika apgūti kursi “Viesmīlības uzņēmumi” un “Telpu kopšanas tehnoloģijas”, kuros tika iegūtas vispārīgas zināšanas par viesmīlības uzņēmumu organizāciju, pamatpakalpojumiem un to sniegšanas procesu, kā arī apgūti saimnieciskā dienesta organizācijas un telpu kopšanas teorētiskie pamati.
Prakses apgūšanas mērķis ir - nostiprināt iegūtās teorētiskās zināšanas, papildināt un nostiprināt praktiskās iemaņas viesnīcas darba organizācijā, pildot uzdevumus un veicot uzdotos darbus un pienākumus.

Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties