Secinājumi
Mūsu grupas galvenais prakses uzdevums bija analītiski aprēķināt ielas profila veidošanu ar divvirziena brauktuvi (garumus, slīpumus, pieslēguma vietas esošām brauktuvēm). Lai ģeodēziskie mērījumi būtu pietiekami precīzi, tika izpildita instrumentu pārbaude. Niveliera pārbaudes gaitā iegūto paaugstinājuma lielumu h un h’ starpībabija 2 mm, kas atbilst pieļaujamajai kļūdai 3 mm, līdz ar to instrumentuvarēja izmantot tālākai mērījumu gaitai. Pārbaudot teodalītu, ieguvam kļūdu , kas arī ļauj turpmāko mērījumu darbību.
Esam veikuši nīvelēšanas gājienu. Nivelēšanas gājienu sākām no repera ar numuru 1000, kurš atrodas Telekomunikāciju fakultātes sienā, tālāk gājām gar Būvniecības fakultāti un atpakaļ uz reperi 1000,kopā veidojot piecas stacijas. Paaugstinājumu kopējā nesaiste ir 4 mm, bet pieļaujamā nesaiste ir 9.508 mm.
Esam veikuši arī teodalīta slēgto gājienu. Teodalīta gājienu sākām no zināma punkta 4603, kurš atrodas pie būvniecības fakultātes, tālāk gājām izstāžu halles virzienā, tad ķīmijas fakultātes virzienā un uz zināmo punktu 4305 un atgriezamies uz punktu 4603, kas ir attēlots teodalīta gājiena shēmā. Leņķu kopējā nesaiste ir 30 ‘’, bet pieļaujamā nesaite ir 40’’.
Darba gaitā bija izveidotigarenprofils un 5 sķērsprofili, kurus var apskatīt darba pielikumā. Tika izveidots arī situācijas plāns, pēc kura var redzēt kā izskatās ceļs tagad, kā arī var redzēt projektēto ceļu un raksturīgos objektus.
…