Šī kampaņa Latvijā norisinās jau kopš 2005. gada. Un šajā kampaņā šogad piedalījās 75 uzņēmumi ar vairāk nekā tūkstoti apkalpošanas vietu visā Latvijā.
Šāda kampaņa nāk tikai par labu gan darbiniekiem, gan klientiem. Tāpēc nākamgad, kad notiks šī kampaņa jāmēģina izrādīt lielāka aktivitāte, gan sniedzot labas uzslavas par uzņēmumu, gan arī teikt, ja ir lietas, kuras noteikti vajadzētu uzlabot.
Darba mērķis:
1.Attīstīt savas prasmes analizējot reālas situācijas un gadījumus SA darbā
2. Attīstīt savas prasmes analizēt citu SA speciālistu veidotas SA kampaņas un piedāvātos risinājumus
Darba uzdevumi:
1.Veikt izvēlētās kampaņas analīzi
2.Salīdzināt analizēto ar teorijas nostādnēm
3.Veikt pētījumu par šo kampaņu
4.Izdarīt secinājumus par kampaņu un pētījuma rezultātiem.
LabsServiss.lv ir projekts, kura ietvaros tiek organizētas konferences un apmācības klientu apkalpošanas darbiniekiem un viņu vadītājiem. Projekta ietvaros divas reizes gadā tiek organizētas konferences Laba Servisa Dienas, savukārt martā ik gadu rīkojam kampaņu "Uzslavē labu servisu!".
Rudenī tiek organizēta arī konference "Pārdošanas Guru" pārdošanas profesionāļiem, regulāri organizējam arī korporatīvās apmācības klientu apkalpošanas jomā. Projekts darbojas arī Lietuvā (GerasAptarnavimas.lt) un Igaunijā (HeaTeenindus.ee), savukārt Latvijā tas aizsākās 2005.gadā.
LabsServiss.lv pasākumus organizē "Hansa Conferences" - profesionāla kompānija, kas organizē konferences un apmācības daudzās Austrumeiropas un Centrāleiropas valstīs.
Kampaņas galvenie partneri ir „Swedbank”, „Tele2” un Rīgas dome. Laba Servisa Mēnesi atbalsta: 1180, LETA, TNT, draugiem.lv, TVNET, Tv24, Kapitāls, CV-Online, JCDecaux, Market Media, Samsung, Ininfo, E3 projekts, BadDog, Kapitāls, Leo Burnett, Cube Media, Digiprint, viesnīca Elefant un citi.…