-
Futbola trenera mācību prakses pārskats
Nr. | Sadaļas nosaukums | Lpp. |
1. | ORGANIZĀCIJAS NOSAUKUMS, JURIDISKAIS STATUSS, MENTORS, JURIDISKĀ ADRESE | 3 |
2. | ORGANIZĀCIJAS PĀRVALDES STRUKTŪRA UN DARBĪBAS PRINCIPI | 7 |
3. | 20 TRENIŅU NODARBĪBU KONSPEKTI | 9 |
4. | FUTBOLA ATLASES KRITĒRIJI | 29 |
5. | SADARBĪBA AR AUDZĒKŅU VECĀKIEM | 31 |
6. | AUDZĒKŅU FIZISKĀS SAGATAVOTĪBAS VĒRTĒŠANAS KRITĒRIJI | 32 |
7. | AUDZĒKŅU TAKTISKĀS SAGATAVOTĪBAS VĒRTĒŠANAS KRITĒRIJI | 35 |
8. | TRENIŅU GADA UN NEDĒĻAS PLĀNS | 37 |
9. | PEDAGOĢISKAIS NOVĒROJUMS | 38 |
10. | NODARBĪBAS KONSPEKTU UN TRENIŅU NODARBĪBU IESKAITES VĒRTĒJUMS | 40 |
11. | PAŠVĒRTĒJUMS PAR PRAKSI | 43 |
Treneru sadarbība ar trenējamo bērnu vecākiem ir ļoti būtisks faktors, lai uzlabotu treniņu kvalitāti un noturētu bērna interesi par izvēlēto sporta veidu.
Kā izpaužas vecāku loma sportā? Kad bērni sāk nodarboties ar sportu, bieži sporta veida izvēli nosaka nevis pats bērns, bet gan viņa vecāki. Tas, vai bērns nodarbosies ar šo sporta veidu, cik ilgi viņš nodarbosies ar to, vai spēs tajā attīstīties, lielā mērā būs atkarīgs no vecākiem. Vecāku attieksme un uzvedība var atstāt spēcīgu – gan pozitīvu, gan negatīvu iespaidu uz:
1.bērnu ieinteresētību par sportu un nodarbībām;
2.motivāciju;
3.pašvērtējumu un mentālo veselību.
Rekomendācijas vecākiem, kuru bērni nodarbojas ar sportu:
atļaut brīvi izvēlēties sporta veidu, ar kuru viņš grib nodarboties, nevis piespiest bērnu nodarboties ar konkrētu sporta veidu.
saprast, kāpēc bērns vēlas nodarboties ar sportu, un atbalstīt viņa centienus;
sekot līdz bērna emocionālajam un fiziskajam stāvoklim sportā;
pārliecināties par trenera spējām un prasmi, pareizi un profesionāli vadīt treniņa procesu;
orientēt bērnu uz pašu treniņa procesu, protams, neatmetot domu par cerību uz uzvaru;
palīdzēt bērnam nospraust reālus un sasniedzamus mērķus;
palīdzēt bērnam izprast treniņu nepieciešamību;
palīdzēt bērnam saprast un novērtēt savu klātbūtni komandā;
disciplinēt bērnu, ja tas ir nepieciešams;
informēt treneri par bērna veselības stāvokli un būt pārliecinātam par to, ka bērns dara visu nepieciešamo un ievēro rekomendācijas veiksmīgam treniņu procesam.
Vecāku pozitīva un ieinteresētība bērniem ir ļoti nozīmīga, ja tas palīdz viņiem caur sportu iegūt pozitīvu un iedarbīgu pieredzi gan personīgajā izaugsmē, gan attiecībās ar vienaudžiem un treneriem.
Trenerim savukārt jādara viss iespējamais, lai vecāki izprastu savu lomu un atbalstītu viņa sportiskos centienus un panākumus. Trenerim jāorganizē tikšanās ar bērnu vecākiem formālos apstākļos (pēc treniņiem, spēlēm) un neformālos apstākļos (kopīgi komandas atpūtas pasākumi).
Šī prakse man bija ļoti interesanta tāpēc , kā tā bija mana pirmā pieredze futbola trenera lomā. No sākuma man bija grūti , bet pēc tam kad es atradu kopējo valodu ar bērniem un viņu vecākiem, viss mainījās uz labo pusi. Man bija ļoti interesanti nodarboties ar bērniem, jo viņi visu klausījās ar lielu interesi un centīgi to izpildīja.
Kā zināms, futbolu treneriem ne sevišķi patīk sastādīt plānus un veikt dokumentu darbu, bet man bija ļoti interesanti sastādīt savu pirmā gada un nedēļas plānus tāpēc , ka teorētiskās zināšanas ir ļoti svarīgas futbolā. Daži futbola treneri nesastāda nekādus plānus un nodarbību konspektus, es tam nepiekrītu tāpēc, ko no mana viedokļa, nekāda nopietna darba nebūs bez teorētiskajiem pamatiem. …
FUTBOLA TRENERA MĀCĪBU PRAKSES PĀRSKATS.SATURS:ORGANIZĀCIJAS NOSAUKUMS,JURIDISKAIS STATUSS, MENTORS, JURIDISKĀ ADRESE. ORGANIZĀCIJAS PĀRVALDES STRUKTŪRA UN DARBĪBAS PRINCIPI.20 TRENIŅU NODARBĪBU KONSPEKTI.FUTBOLA ATLASES KRITĒRIJI.SADARBĪBA AR AUDZĒKŅU VECĀKIEM.AUDZĒKŅU FIZISKĀS SAGATAVOTĪBAS VĒRTĒŠANAS KRITĒRIJI.AUDZĒKŅU TAKTISKĀS SAGATAVOTĪBAS VĒRTĒŠANAS KRITĒRIJI.TRENIŅU NEDĒĻAS PLĀNS.PEDAGOĢISKAIS NOVĒROJUMS.PAŠVĒRTĒJUMS PAR PRAKSI.
- Burāšanas prakse uz jahtas
- Futbola trenera mācību prakses pārskats
- Sporta skolotāja kompetence
-
Tu vari jebkuru darbu ātri pievienot savu vēlmju sarakstam. Forši!Burāšanas prakse uz jahtas
Prakses atskaite augstskolai8
-
Sporta skolotāja kompetence
Konspekts augstskolai1
-
Rotaļas sportā 1.-12.klasei
Konspekts augstskolai10
-
Motivācijas psiholoģisko teoriju attīstība un to izmantošana sporta pedagoģijā
Konspekts augstskolai6
-
Sporta didaktika dažādos bērnu vecumposmos
Referāts augstskolai10