SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI
1. Prakse sniedza iespēju iegūt pieredzi finanšu, vadīšanas un mārketinga jomās. Saņemot gan teorētiskās, gan arī praktiskās zināšanas, tā ir iespēja atrast darbu atbilstoši savai izglītībai.
2. SIA „AU” ir mazumtirdzniecības uzņēmums, kas pārdod mūsdienīgus apģērbus un aksesuārus tiem sirdī jaunajiem cilvēkiem, kuri seko līdzi modei, apģērbu detaļām un kvalitātei.
3. „Zapping Milano” ir viens no vadošajiem sieviešu apģērbu mazumtirdzniecības zīmoliem Latvijā. Uzņēmums pēdējo gadu laikā ir strauji palielinājis tirgus daļu un klientu skaitu.
4. Vadoties pēc SVID matricas, var secināt, ka SIA „AU” ir vairāk stipro, nekā vājo pušu. Kopumā uzņēmums savā nozarē darbojas veiksmīgi, tomēr uzņēmumam jācenšas pastiprināt stiprās puses, bet samazināt vājo pušu iedarbību.
5. Izanalizējot uzņēmumu un uzņēmuma darbību, tika secināts, ka uzņēmuma konkurētspējīgās priekšrocības ir – uzņēmīgi vadītāji, profesionāla klientu apkalpošana, produkcija, kas ražota Latvijā un veiksmīga motivācijas sistēma.
6. 2013. gadā uzņēmuma pašu kapitāls ir palielinājies vairāk nekā četras reizes. Tendence pieaugt pašu kapitālam liecina par uzņēmuma stabilitāti un spēju veiksmīgi izmantot brīvos līdzekļus uzņēmuma saimnieciskajā darbībā.
7. Pēdējo gadu laikā, SIA „AU” neto apgrozījums ir palielinājies. Neto apgrozījuma palielinājums pozitīvi raksturo uzņēmuma situāciju - augot neto apgrozījumam, aug arī peļņa, kas liecina par uzņēmuma veiksmīgu attīstību.
…