Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
4,99 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:165150
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 20.04.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Ir
Laikposms: 2000. - 2010. g.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    3
1.  Uzņēmuma un tās darbības apraksts    4
1.1.  Uzņēmuma apraksts    4
1.2  Finanšu analīze par pēdējiem 2 gadiem    4
1.3  DuPont shēma un bezzaudējuma punkts    14
Nozares, kurās strādās uzņēmums, raksturot tās attīstības perspektīvas    15
Uzņēmuma konkurenti un cenu politika    17
1.2  Uzņēmuma konkurenti    17
3.2  SIA „XXX” cenu politika    18
3.3  Reklāmas līdzekļi    21
Uzņēmuma pakalpojumu noieta prognoze un ieteikumi    22
Krājumu noteikšana uzņēmumā    25
Uzņēmuma debitora vadīšanas politika    26
  Secinājumi    28
Darba fragmentsAizvērt

SIA “XXX” ir viens no lielākajiem dalībniekiem kancelejas un biroja preču tirgū Latvijā, kas strādā gan vairumtirdzniecības, gan mazumtirdzniecības segmentā. Uzņēmums attīstās un ik gadu ir vērojams apgrozījuma un peļņas pieaugums. SIA “XXX” veic arī vizuālās reklāmas darbus. Uzņēmums ir 30 ārvalstu kompāniju oficiālais pārstāvis Latvijā, pie tam lielākai daļai no tām – ekskluzīvais izplatītais. Neto apgrozījums SIA „XXX” jau vairākus gadus pārsniedz Ls 450 000. Uzņēmumā strādā 25 darbinieki, lielāka daļa no kuriem ir tieši iesaistīta klientu apkalpošanā.
Runājot par sniegtajiem pakalpojumiem, ir jāatzīmē ploterdarbi un vizuālās reklāmas izgatavošana, kuri pēdējā laikā kļuvuši ļoti iecienīti relatīvi zemu cenu un ļoti augstas kvalitātes dēļ.
Jau vairākus gadus SIA “XXX” piedāvā bērniem, jauniešiem, viņu vecākiem un skolotājiem izglītojošus seminārus, kuru laikā tie tiek iepazīstināti ar jaunākajām tehnoloģijām un to pielietošanas iespējām vizuālajā mākslā. Ir arī organizēti vairāki konkursi skolēniem, kuru laikā tiem bija iespēja izpaust sevi un pilnveidot savas radošās spējas, izmantojot SIA “XXX” piedāvāto produkciju.
Finanšu analīze par pēdējiem 2 gadiem
Likviditātes rādītāji
Ar likviditātes analīzes palīdzību nosaka uzņēmuma spēju segt savas regulāras maksājumu saistības un izvērtē iespējamos pasākumus uzņēmuma likviditātes uzlabošanai. 1
Visbiežāk uzņēmuma likviditātes novērtēšanā izmanto trīs relatīvus rādītājus, kuri atšķiras ar likvīdu aktīvu komplektu:
1.Tekošās likviditātes koeficients (Current ratio, CR)
2.Ātrās likviditātes koeficients (Quick ratio, QR)
3.Absolūtās likviditātes koeficients (Cash ratio)…

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties