Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
Akcijas un īpašie piedāvājumi 2 Atvērt
1,99 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:139415
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 25.11.2005.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

METODOLOĢISKĀ DAĻA.
1. Pētījuma problēma.

Mana darba pētījuma problēma ir negodīgas konkurences pastāvēšana konkrētā tirgū ”X”.
Darba pētniecības procesā tiks apskatīts konkrētais tirgus ”X”, kas darbojas konkrētajā ģeogrāfiskajā tirgū - Latvijā.
Šī tirgus dalībnieki ir 10 uzņēmumi, kas savā starpā ir konkurenti, piedāvājot dažādu ražotāju tirgus ”X” līdzīgus pakalpojumus tieši Latvijas tirgū.
Viens no apskatītā tirgus dalībniekiem ir bijušais monopolstāvokļa uzņēmums, kas šo statusu zaudējot ir ieguvis jaunu statusu – uzņēmums ar būtisku ietekmi
tirgū “X” attiecībā pret citiem šī tirgus dalībniekiem.
Godīgas konkurences uzraudzības instance ir Konkurences Padome, kura balstoties uz Konkurences Likumu kontrolē konkurences atbilstību likumam Latvijā, tādējādi ļaujot nodrošināt vienlīdzīgas konkurences iespējas visiem Latvijas tirgus dalībniekiem neatkarīgi no uzņēmumu kapitāla, statusa un ietekmes. Pētījuma gaitā jānoskaidro šīs instances darba efektivitāte.

2. Pētījuma mērķis.

Nodrošināt godīgas konkurences iespējamību konkrētā tirgū “X” balstoties uz Konkurences Likumu.
3. Pētījuma uzdevumi.

• Izveidot aptaujas anketu ar jautājumiem, kas palīdzētu noskaidrot pētījuma problēmas esamības stadiju un Konkurences Padomes darba efektivitāti.
• Aptaujāt 10 tirgus “X” vadošos darbiniekus ar anketas palīdzību.
• Izzināt visus negodīgas konkurences gadījumus konkrētā tirgū “X”.
• Noskaidrot negodīgas konkurences pastāvēšanas iespējamību, ja ir instance, kurai ir jānodarbojas ar konkurences uzraudzību.
• Noskaidrot visu šī tirgus dalībnieku attieksmi pret Konkurences Padomes darba efektivitāti.
• Saprast uzņēmēju mazaktivitāti negodīgas konkurences gadījumu fiksēšanā un novēršanā.
• Noskaidrot iemeslus, kuru dēļ vispār ir iespējama negodīga konkurence konkrētajā tirgū ”X”.
• Izzināt iespējas ar kādām varētu nodrošināt tikai godīgu konkurenci konkrētajā tirgū “X”.

4. Pētījuma objekta īpašības un process.

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties