Ievads
Ēdināšanas uzņēmumiem mūsdienās ir ļoti liela loma mūsu ikdienā. Uz šādiem uzņēmumiem cilvēki dodas dažādu iemeslu pēc, lai remdētu savu izsalkumu, atpūstos. Ēdināšanas uzņēmumi bieži vien ir kā satikšanās vieta, uzņēmējiem, draugiem, senām paziņām. Lai uzņēmumā viesi atgrieztos atkal un atkal ir jārūpējas par gardu maltīti un mājīgu gaisotni uzņēmumā.
Ēdienkarte ir viena no svarīgākajām lietām uzņēmumā, gan tās saturs, gan izskats, var atspoguļot uzņēmuma veidu, specifiku un kvalitāti. Šī kursa darba ietvaros arī ir jāizveido ēdienkarte. Autore ēdienkarti ir veidojusi tā, lai būtu ēdienu dažādība. Šī ēdienkarte atspoguļo to, ka šī kafejnīca piedāvā vienkāršu ēdienu, autore neaizraujas ar šikiem, glauniem un dārgiem ēdieniem. Kafejnīcas mērķis ir likt viesiem justies kā mājās, un piesaistīt viesus ar to, lai tie brauktu atkal, un atkal.
Kafejnīcas tehnoloģiskā procesa izstrādē tika ņemta vērā autores dažādā pieredze šajā jomā. Autore ir nonākusi pie secinājumiem, ka, lai uzņēmums būtu strādāt spējīgs un apmeklētāju pilns, ir jābūt atsaucīgiem, čakliem un laipniem darbiniekiem, mājīgai un nenospiedošai gaisotnei, lai viesis jūtas ērti. Jābūt pārskatāmai un gaumīgai ēdienkartei, gardiem un skaisti noformētiem ēdieniem. Un ļoti svarīga ir arī sakārtota grāmatvedība.
Lai izveidotu labu un ienesīgu uzņēmumu ir jāņem vērā visi šie punkti, un arī pieredze kāda gūta dzīves laikā pašam uzņēmuma veidotājam.
…