Prakses atskaite
Uzņēmējdarbība un tiesības
Tūrisms, viesmīlība
Ēdināšanas un viesnīcu uzņēmējdarbība-
Ēdināšanas un viesnīcu uzņēmējdarbība
Nr. | Sadaļas nosaukums | Lpp. |
IEVADS | 4 | |
I. | Viesnīcas un atpūtas centra "Ludza" RAKSTUROJUMS | 6 |
II. | PRAKSES PĀRSKATS ĒDINĀŠANAS UZŅĒMĒJDARBĪBA | 7 |
1. | Sabiedriskās ēdināšanas telpu atbilstība kvalitātes kritērijiem | 7 |
2. | Darba plānošana, izpēte un analīze | 10 |
3. | Produktu plānošana, iegāde, uzskaite, uzglabāšana, pārstrāde | 11 |
4. | Ēdienu porciju sagatavošanas tehnoloģija | 12 |
5. | Virtuves saimniecība, tās plānošana, uzturēšana | 14 |
6. | Galda klāšanas tehnoloģija, veicamie priekšdarbi | 15 |
7. | Viesmīļa, bārmeņa darba organizācija | 18 |
8. | Galdu rezervēšanas procedūra un pasūtījumi | 20 |
9. | Apmeklētāju drošības garantijas pasākumi | 21 |
SECINĀJUMI | 22 | |
PRIEKŠLIKUMI | 23 | |
III. | PRAKSES PĀRSKATS VIESNĪCU UZŅĒMĒJDARBĪBA | 24 |
1. | Istabenes darbs, telpu uzkopšana | 24 |
2. | Viesnīcas atbilstība kvalitātes kritērijiem | 27 |
3. | Darba plānošana | 29 |
4. | Viesnīcas numuru rezervēšana | 30 |
5. | Dienesta telpas, normatīvi, noslodze, uzturēšana | 32 |
6. | Telpu pašizmaksa, viesu numuru cenas aprēķināšana | 33 |
7. | Standarta un speciālās cenas viesnīcu numuriem | 34 |
8. | Viesu istabu aprīkojums | 35 |
9. | Viesu drošība, pasākumi drošības nodrošināšanai | 36 |
10. | Personāla skaita attiecība pret viesu skaitu | 37 |
11. | Apkalpojošā personāla pienākumi | 38 |
12. | Darba samaksas formas un sistēmas | 39 |
13. | Viesu ēdināšanas veidi viesnīcās (brokastu serviss, ēdināšanas serviss numuros, dzērienu pasniegšana) | 40 |
14. | Papildpakalpojumi | 41 |
15. | Finansu veidošanas avoti | 42 |
16. | Apmaksas veidi (kredītkartes, pārskaitījumi) | 43 |
SECINĀJUMI | 44 | |
PRIEKŠLIKUMI | 45 | |
IZMANTOTĀ LITERATŪRA | 46 | |
PIELIKUMI | 47 |
Viesmīlības industrija ir daļa no lielās ceļojumu un tūrisma nozares. Savukārt ceļojumu un tūrisma industrija ir plaša komercdarbības uzņēmumu grupa ar vienu kopēju mērķi – sniegt ceļotājiem nepieciešamos un arī viņu īpaši izvēlētos pakalpojumus. Pēc Pasaules ceļojumu un tūrisma padomes (World Travel and Tourism Council) ziņām ceļojumu un tūrisma industrija ir lielākā nozare pasaulē, kas nodarbina katru desmito pasaules iedzīvotāju un dod apmēram 10 % no pasaules nacionālā kopprodukta.
Ceļojumu un tūrisma nozare sastāv no piecām lielām daļām. Viesmīlības nozari veido divas no tām – izmitināšanas un ēdināšanas nozares, tai pieskaitāmi arī iestāžu ēdināšanas uzņēmumi, kas parasti ir bezpeļņas uzņēmumi un domāti nevis ceļotāju, bet gan darbinieku, studentu ēdināšanai. Izmitināšanas nozares uzņēmumi ir īpaša grupa, jo bez izmitināšanas iespējām tiem var būt gan savi ēdināšanas uzņēmumi, gan veselības centri un vēl daudz kas cits.
Viesmīlības industrija strauji attīstās daudzās pasaules valstīs, it sevišķi tur, kur notiek tūrisma uzplaukums. Īpaši jāatzīmē bijušās tā dēvētā austrumu bloka valstis, tai skaitā arī Latvija, kur pēc neatkarības atjaunošanas uzceltas daudzas jaunas viesnīcas un ēdināšanas uzņēmumi.…
2 par viena cenu... :) Darbā ir savienoti 2 prakses pārskati - ēdināšanas uzņēmējdarbībā un viesnīcu uzņēmējdarbībā. Prakses pārskats izstrādāts pēc RA prasībām un metodiskajiem norādījumiem. Ļoti plašs teorētisko jautājumu izklāsts. Saņemtas 9 balles.
- Ēdināšanas un viesnīcu uzņēmējdarbība
- Profesionālās prakses pārskats uzņēmējdarbībā
- Uzņēmējdarbības uzsākšana
-
Tu vari jebkuru darbu ātri pievienot savu vēlmju sarakstam. Forši!Profesionālās prakses pārskats uzņēmējdarbībā
Prakses atskaite augstskolai36
Novērtēts! -
Uzņēmējdarbības uzsākšana
Prakses atskaite augstskolai11
-
Viesnīcu prakse viesnīcā "Gutenbergs"
Prakses atskaite augstskolai30
Novērtēts! -
Uzņēmuma SIA "Stīpnieki - L" uzņēmējdarbības analīze
Prakses atskaite augstskolai16
-
Profesionālās prakses pārskats ēdināšanas servisā
Prakses atskaite augstskolai34
Novērtēts!