SECINĀJUMI
Prakses laikā ieguvām zināšanas par dzinēju tehnisko apkopi un remontu. Teorētisko un praktiski iepazināmies ar vairāku dzinēju konstrukciju un darbības principu. Visdziļāk pētījām tieši AŠ – 62IR dzinēju, kā tas darbojas un tam piederošo agregātu uzbūvi un darbības principu. Pats svarīgākais ir ievērot drošības pasākumus pirms darba uzsākšanas, izdomāt darāmo darbu kopumu, lai nevajadzīgu netraumētu sevi un apkārtesošos.
Praktiski darbojoties pie dzinējiem, secinājām, ka svarīgi ir izprast tā konstrukciju, un izpētīt kā veikt turpmāko darbu, lai neko nesabojātu un neradītu lieku misēkli. Šādā veidā arī vieglāk atcerēties kā konkrētais agregāts vai konstrukcija bija salikta sākotnēji, lai pēc izjaukšanas to varētu salikt atpakaļ pareizā darba stāvoklī. Nepieciešams izmantot pareizus instrumentus, lai atvieglotu sev darbu un nebojātu dzinēja konstrukciju. Prakses laikā iemācījāmies strādāt ar jauniem instrumentiem, piemēram, specatslēgu priekš cilindra demontāžas un ieplūdes cauruļu gredzena atslēgu. Darbu beidzot nepieciešams vienmēr pārbaudīt, vai visi instrumenti ir savā vietā, jo tos nekādā ziņā nedrīkst atstāt dzinēja telpā, kas galu galā var novest pie sistēmas vai mehāniska elementa atteices lidojuma laikā.
…