-
Diplomprakses atskaite
Nr. | Sadaļas nosaukums | Lpp. |
1. | Prakses vietas raksturojums | 3 |
2. | Kultūras menedžmenta uzdevumu izpilde | 4 |
2.1. | Īss projekta koncepcijas apraksts | 4 |
2.1.1. | Nepieciešamības pamatojums | 4 |
2.2. | Projekta mērķi un to pamatojums | 5 |
2.3. | Finanšu resursu pārvaldība projektā | 5 |
2.4. | Projektam nepieciešamo resursu plānošanas un piesaistes procesa analīze | 5 |
2.5. | Darba grupas komplektēšana | 6 |
2.5.1. | Atlases kritēriji | 6 |
2.6. | Projekta publicitātes kampaņas izstrāde | 7 |
2.7. | Projekta norises gaitas raksturojums | 8 |
2.8. | Projekta SWOT analīze | 8 |
2.9. | Praktikanta pienākumi projektā | 9 |
3. | Specializācijas uzdevumu izpilde | 10 |
3.2. | Projekta mērķu un uzdevumu uzstādījums | 10 |
3.3. | Produkta budžeta plānošana | 11 |
3.4. | Produkta darba plāna sastādīšana un pamatošana | 12 |
3.5. | Produkta praktiska realizācija | 12 |
3.6. | Produkta efektivitātes novērtējums | 13 |
Veicot projekta apstrādi, tika izmantota Adobe Premiere Pro CC video montāžas programma un Adobe Audition CC, kur tika apstrādāta iegūtā videomateriāla skaņa. Skaņu bija nepieciešams apstrādāt, jo intervijas laikā tika izmantots spoguļkamerā iebūvētais mikrofons.
3.6. Produkta efektivitātes novērtējums
Projekts tiks publicēts sadarbojoties ar Cēsu novada jauniešu domi, kas aktīvi iesaistās nov. aktivitāšu plānošanā, tiks izveidots youtube.com kanāls, kur tiks publicētas visas īsfilmas par katru no vietējiem uzņēmumiem. Projekts tiks publicēts internetā, jo pēc Latvijas Interneta asociācijas datiem, Latvijā uz 2014. gada 5. janvāri bija 1.9 milj. iedzīvotāju, toties interneta lietotāju skaits bija 1.6 milj. iedzīvotāju. Procentuāli interneta lietotāji Latvijā attiecībā pret kopējo valsts iedzīvotāju skaitu 2014. gadā bija 81.7%. Pamatojoties uz šo informāciju, kā galvenais publikācijas veids tiks izmantots internets, tādā veidā sasniedzot vislielāko mērķauditorijas daļu.
Darba autore uzskata, ka ir apņēmusies veikt vērienīgu projektu, kurā tiks iesaistīta visa Cēsu pilsēta. Par projekta efektivitāti varēs spriest tikai pēc projekta realizācijas un apkopotajiem datiem gan no interneta iegūtajiem, gan pašiem uzņēmējiem, kas piedalīsies projekta realizēšanā.
…
Darba autore, esot praksē biedrībā „Kultūrmānija”, tika realizēts individuālais projekts jeb īsfilma „Mazs mazā pilsētā. Projekta idejas autore, dzīvo ļoti skaistā Latvijas pilsētā – Cēsīs, kurā tāpat kā citās pilsētās, ar vērienīgu pasākumu reizi gadā tiek atzīmēti pilsētas svētki. Tā kā pilsētas 810 gadu jubilejai, kas notiks 2016. gadā, tiek plānoti dažādi pasākumi, darba autore piedāvā sniegt savu artavu pilsētas svētku organizēšanā un popularizēšanā. Ideja par projektu „Mazs mazā pilsētā” radās pēc Cēsu nov. domes rīkotās diskusijas par 2016. gada pilsētas svētku norises tēmām. Projekta „Mazs mazā pilsētā” ietvaros tiks realizēta īsfilmu sēriju cikls par Cēsu novada mikrouzņēmumiem un mazajiem uzņēmumiem, kuru darbinieku kopējais skaits nav lielāks par 50 cilvēkiem. Kā pirmā īsfilma ir izvēlēta ziedu salona „Elīna” īpašnieka stāsts par uzņēmuma vēsturi, biznesa aizsākumiem, hobijiem u.c.
Pielikuma nav.
- Diplomprakses atskaite
- Prakses atskaite AS "Latvijas balzams"
- Prakses atskaite mārketingā
-
Tu vari jebkuru darbu ātri pievienot savu vēlmju sarakstam. Forši!Prakses atskaite AS "Latvijas balzams"
Prakses atskaite vidusskolai11
Novērtēts! -
Prakses atskaite mārketingā
Prakses atskaite vidusskolai8
-
Prakses atskaite mārketingā
Prakses atskaite vidusskolai19
-
Atskaite par "Hotel de Rome" apmeklējumu
Prakses atskaite vidusskolai4
-
Prakses atskaite a/s "Air Baltic Corporation"
Prakses atskaite vidusskolai8