Secinājumi
1. Uzņēmuma vadītājs ir galvenais atbildīgais par vadīšanas procesa nodrošināšanu, lēmumu pieņemšanu un uzņēmuma mērķu sasniegšanu.
2. Vadītāja un darbinieku attiecībām ir tiešs raksturs, katrs darbinieks skaidri redz savu darba ieguldījumu, un tas veicina iniciatīvu un radošu pieeju.
3. Uzņēmumā ir skaidri veidota struktūra, kurā ļoti būtiska nozīme ir komunikācijai.
4. Personāldaļas funkcijas uzņēmumā veic uzņēmuma vadītājs.
5. Personāla atlase notiek izmantojot ārējās atlases veidu, vai individuālo amatu piedāvāšana.
6. Darbiniekiem ir noslēgti darba līgumi, kuros iekļauti amata apraksti, atbildība, pienākumi.
7. Uzņēmumā ir izstrādāta darbinieku novērtēšanas sistēma, bet tā netiek izmantota regulāri.
8. Ņemot vērā neregulāro formālo attīstības pārrunu biežuma uzņēmumā, tiek izmantos neformāls darbinieku vērtējums, kura laikā informācija par darba veikumu nepārtraukti nonāk pie darbinieka, darbojoties ikdienā, kontrolējot darbību, saņemot atsauksmes no klientiem.
9. Karjeras izaugsme uzņēmumā - katram darbiniekam ir piešķirta individuāla pieeja, tādejādi radot svarīguma un identitātes apziņu un veidojot lojalitāti un motivāciju strādāt šajā uzņēmumā.
10. Uzņēmumā ir radīta emocionāli stabila atmosfēra.
…