Secinājumi
1. Izglītības iestādes vadītājs atbild par izglītības iestādes darbību un tās rezultātiem, izglītības iestādes darbību reglamentējošo normatīvo aktu ievērošanu, kā arī par intelektuālo, finanšu un materiālo līdzekļu racionālu izmantošanu.
2. Izglītības iestādes vadītājam un darbiniekiem ir tiešs raksturs, katrs darbinieks skaidri redz savu darba ieguldījumu, un tas veicina iniciatīvu un radošu pieeju darbam.
3. Izglītības iestādei ir skaidri, konkrēti veidota struktūra, kurā ir norādītas pakļautības un kurā būtiska nozīme ir komunikācijai.
4. Personāldaļas funkcijas veic izglītības iestādes vadītājs un lietvede, administrācijas un grāmatvedības funkcijas veic attiecīgi nozīmētās personas.
5. Personāla atlase notiek izmantojot ārējās atlases veidu, izmantojot Rīgas domes Izglītības, kultūras un sporta departamenta mājas lapu www.e-skola.lv
6. Izglītības iestādē katram darbiniekam ir izstrādāti amatu aprakstu, kuros ir norādītas nepieciešamās kompetences pilnvērtīgai amatu veikšanai. Tā ir neatņemama darba līguma sastāvdaļa.
7. Kompetenču modeļus nosaka MK noteikumi Nr. 662 un Profesionālās izglītības likums.
8. Amatu aprakti tiek papildināti regulāri, sistemātiski pēc darbinieku novērtēšanas un veikuma izvērtēšanas, kā arī mainoties prasībām.
9. Darbinieku novērtēšana ir regulāra, sistemātiska, pamatojoties uz izstrādātiem novērtēšanas noteikumiem un metodēm vienu reizi gadā.
…