Ievads.
Praktiskajā darbā „Caurvešanas spējas noteikšana viena dzelzceļa līnijai„Zilupe – Ventspils””, balstoties uz izejas datiem, jānoteic caurvešanas spējas vērtības ceļa posmiem, kurus satur dzelzceļa līnija Zilupe – Ventspils. Pēc šo vērtību noteikšanas jāizstrāda pasākumus, kas vērsti uz caurvešanas spējas uzlabošanu atticīgos dzelzceļa posmos. Pēc rekonstrukcijas pasākumu veikšanas jānoteic jauna caurvešanas spēja, kuru jasalīdzinā ar sakotnējo. Jāveicz secinājumi, kā rekonstrukcijas pasākumi ietekmēja caurvešanas spējas vērtības.
1. Darba uzdevums.
Vispārējās ziņas par dzelzceļa līniju „Zilupe - Ventspils".
Dzelzceļa līnija savieno pierobežu ar Krieviju. Caur staciju iet tranzīta kravu pamat plūsma uz Latvijas ostām, tajā skaitā uz lielāko Baltijas rietumu ostu -Ventspili. Piemēram, 2003.gadā Latvijas dzelzceļš caur ostas dzelzceļa staciju Ventspils izveda vairāk par 18 milj.t.kravu. Pamatā šī kravas plūsma gāja pa Zilupes - Ventspils līniju. Dzelzceļa līnija visā garumā ir viena ceļa un sadalīta ar stacijām 5 posmos. Posmu robežas, to garums, tehniskais nodrošinājums un citi raksturojumi doti tabulā 2.1. Lokomotīves vilkme caur ejošam kravas vilcienam - dīzeļvilciens.
Aprēķināt dzelzceļa līnijas posmu caurvešanas spēju pirms un pēc piedavātiem rekonstrukcijas pasākumiem ,izmantojot ceļa posmu tehniskus un tehnoloģiskus raksturojumus no tabulas 2.1.
…