Prakse tika veikta „Cala Galdana hotel & villas d’aljandar” restorānā, Spānijā laika posmā no 2009.gada 1.jūlija līdz 2009.gada 30.septembrim.
Katrs uzņēmums ir organizācija, dažādu struktūrvienību, personību un kultūru kopums, kas darbojas strauji mainīgos tirgus apstākļos. Dinamiska ārējā vide, kurā ir daudz tehnoloģisku, finansiālu un politisku faktoru, pastāvīgi iedarbojas uz uzņēmumu, koriģējot tā darbību. Ņemot vērā iekšējo un ārējo apstākļu ietekmi, uzņēmuma vadīšanas uzdevums ir panākt tās rīcībā esošo resursu un iespēju atbilstību situācijai tirgū. Biznesa mārketinga analīze un uzņēmuma resursu plānošanas un vadības sistēma ir jebkura uzņēmuma sekmīgas darbības pamatā.
Pareizi veikta mārketinga analīze vēl negarantē pozitīvus rezultātus, ja uzņēmuma rīcībā nav racionālas un efektīvas menedžmenta sistēmas, kas ir jebkura pakalpojumu sniegšanas uzņēmuma darbības pamatā.
Lai sasniegtu prakses mērķi tiek izvirzīti sekojoši uzdevumi:
Raksturot prakses uzņēmuma darbības formu, veidu, nozari, kurā tas darbojas.
Iepazīties ar likumdošanas aktiem, kas saistoši uzņēmuma darbībai un ir būtiski vadot organizācijas darbu.
Iepazīties, grafiski attēlot un analizēt konkrētā uzņēmuma iekšējo un ārējo vidi.
Raksturot un analizēt organizācijas augstākā līmeņa vadītāja darbības principus un pienākumu deleģēšanas mehānismu, īstenojot vadīšanas funkcijas, lēmumu pieņemšanu.
Raksturot un analizēt iekšējās un ārējās komunikācijas sistēmas efektivitāti organizācijā.
Formulēt un pamatot organizācijas nostāju sociālās atbildības jautājumā.
Analizēt lēmumu pieņemšanas procesu uzņēmumā…