Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
4,49 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:805862
 
Vērtējums:
Publicēts: 20.06.2013.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    4
1.  Birojs „Aprūpe mājās” un tās darbības izzināšana    5
2.  Birojs “Aprūpe mājās” darbinieku un klientu raksturojums, darbinieku un klientu mijiedarības procesa izpēte    8
3.  Dienasgrāmata    10
  20.maijs    10
  21.maijs    10
  22.maijs    10
  23.maijs    11
  24.maijs    11
  Nedēļas apkopojums    11
  27.maijs    12
  28.maijs    12
  29.maijs    12
  30.maijs    13
  31.maijs    13
  Nedēļas apkopojums    13
  3.jūnijs    14
  4.jūnijs    14
  5.jūnijs    14
  6.jūnijs    15
  7.jūnijs    15
  Nedēļas apkopojums    15
  10.jūnijs    16
  11.jūnijs    16
  12.jūnijs    16
  13.jūnijs    17
  14.jūnijs    17
  Nedēļas apkopojums    17
  17.jūnijs    18
  18.jūnijs    18
  19.jūnijs    18
  20.jūnijs    19
  21.jūnijs    19
  Nedēļas apkopojums    19
4.  Konstruktīvs prakses pašvērtējums    21
4.1.  Personīgā izglītības filosofija    21
4.2.  Pašvērtējums    21
  Secinājumi    23
Darba fragmentsAizvērt

4.2. Pašvērtējums
Manuprāt, praksē iecerēties bija realizējies, jo varēju redzēt, kā notiek reāla sociālā darbinieka darbība. Uzskatu, ka izdevās šadas lietas:
1. Biju uz reālām apsekošanām un varēju redzēt, kā sociālā darbiniece rod kontaktu ar klientu.
2. Man tika paradīti dokumenti, ar kuriem strādā, varēju apskatīties klientu lietas.
3. Varēju redzēt ne tikai pašas sociālās darbinieces darbību, bet gan arī aprūpētājas, kas ļāva ieskatīties viņas ikdienā.
4. Galu galā pret mani izturējās ļoti labi, tāpēc nebija nekādu problēmu kontaktēties.
Jaunas idejas šī prakse akurāti neveicināja, bet lika aizdomāties par lietām, kuras ir nepieciešamas šajā darbā, kā piemēram, krievu valoda, ko es vispār īsti vairs neprotu, bet nāksies mācīties, tāpat arī visas psiholoģijas ir jāatkārto pašai sev, jo tās ir nepieciešamas, bet galvenā lieta, kas man pašai ir jāizdara – jābūt vairāk pārliecinātai par to, ko es daru, saku, lai labāk kontaktētos ar cilvēkiem.
Būtu gribējies vairāk kontaktēties ar klientiem, jo nesanāca tik labi, jo man nebija izjūtas, ko es varētu pajautāt klientam. Žēl, ka visas prakses laikā nesanāca pabūt pie kāda savādāka klienta, kurš nebūtu tāds balts „jēriņš”, jo man gribētos zināt, kā kontaktēties ar tādu cilvēku, iespējams, mēģinātu pati runāt ar viņu. Vispār no šīs prakses vairāk neko nesanāca sagaidīt, tāpēc īsti nevaru pateikt, ko man būtu vēl vēlējies izmeiģināt.
Es uzskatu, ka man vairāk būtu jāpiestrādā pie savas komunicēšanas ar cilvēkiem, jo sociālais darbs ir darbs ar cilvēkiem un tur sanāks daudz runāt ar citiem. Vairāk jāpiestrādā arī pie tā, ka vajag palasīt arī likumus, pat ja negribas. Es jau sajutos vienbrīd neveikli, kad man prasīja, bet es nezināju nosaukt summu. Bet tā pārējās lietas es sapratu un uzskatu, ka tur īsti nevajadzētu ļoti piestrādāt.
Man viss prakses laiks pagāja labi un uzskatu, ka nekādu problēmu nebija, jo uz maniem jautājumiem tika atbildēts un informāciju varēju iegūt bez problēmām. Klienti arī uzņēma labi, tā kā tur arī nesaskatīju problēmas vai šķēršļus.
Es domāju, ka nebija nekādu lietu, ko es uzskatītu, ka vajadzētu darīt savādāk. Tās ir tās pašas lietas, pie kā ir jāpiestrādā.
No iepriekšējās pieredzes šajā praksē noderēja zināšanas par gernatoloģiju, kaut kāda daļiņa arī par sociālo likumdošanu, vērošana komunikācijā un to izpratne.
Iegūtā informācija izmainīja domas par praksi, jo es sapratu, cik ļoti visi darbinieki palīdz citiem un paši savā starpā ir ļoti draudzīgi. Par izglītību, iegūtā informācija, izmainīja domas tādā ziņā, ka ir ļoti svarīgi šīs teorētiskās zināšanas un tās ir „jāpieslīpē” visu laiku, jo prakses vadītājai bija prakse, bet ne teorija, kad viņa sāka strādāt, jo tad vēl nebija tāda programma universitātē. Arī to, cik svarīgi ir, lai klientu aprūpē aprūpētājs, kurš būtu saderīgs psiholoģiski, jo katram cilvēkam neder kurš katrs, jo mēs visi tomēr esam atšķirīgi.

Autora komentārsAtvērt
Redakcijas piezīmeAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties