-
Biroja darba prakse
Nr. | Sadaļas nosaukums | Lpp. |
IEVADS | 3 | |
1. | PRAKSES VIETAS RAKSTUROJUMS | 5 |
1.1. | Organizācijas apraksts | 5 |
1.2. | Darbības principi | 6 |
1.3. | Biroja darba struktūra un darba organizēšana | 7 |
2. | BIROJA ADMINISTRATORA AMATA APRAKSTS | 9 |
2.1. | Vispārīgie noteikumi | 9 |
2.2. | Funkcijas | 9 |
2.3. | Amata pienākumi | 10 |
2.4. | Tiesības | 10 |
2.5. | Atbildība | 11 |
3. | BIROJA VADĪTĀJA LOMA UN UZDEVUMI | 12 |
3.1. | Biroja vadītājam uzliek šādas funkcijas | 12 |
3.2. | Biroja tradīcijas | 12 |
4. | DARBA VIDE ORGANIZĀCIJĀ | 14 |
4.1. | Uzņēmuma iekšējā vide | 14 |
4.2. | Uzņēmuma ārējā vide | 14 |
4.3. | Darba vietas novērtējums | 15 |
4.4. | Ergonomika | 16 |
4.4.1. | Problēmas, kas saistītas ar darbu birojā | 18 |
4.4.2. | Darba vides riska faktori prakses uzņēmuma birojā | 19 |
5. | KOMUNIKĀCIJAS UN INFORMĀCIJAS APRITE | 21 |
6. | KLIENTU APKALPOŠANA BIROJĀ | 23 |
SECINĀJUMI | 25 | |
PRIEKŠLIKUMI | 26 | |
LITERATŪRAS UN AVOTU SARAKTS | 27 | |
PIELIKUMI | 28 | |
1. pielikums Klientu apkalpošanas standarts (paraugs) | 29 | |
2. pielikums Prakses dienasgrāmata | 31 | |
3. pielikums Prakses vadītāja prganizācijas vertējums | 33 |
Uzņēmums ir atbilstošs, lai īstenotu biroja darba praksi, jo lieli uzņēmumi parasti ietver daudz dažādu departamentu un funkciju, piemēram, finanses, mārketings, IT, cilvēkresursi utt. Tas var dot iespēju prakses laikā iepazīties ar dažādām nozarēm un funkcijām, lai labāk izprastu savas intereses un talantu.
Uzņēmumā strādā lietvedis, personāla speciālists, grāmatveži, juristi un citi speciālisti.
Darba autores prakses vieta ir arī darba vieta. Amats ir projektu vadītāja. Darba autore veic dokumentu, e-pastu rakstīšanu u. c. Darba autore kā projektu vadītāja prakses uzņēmumā strādā vairāk nekā divus gadus. Savu pieredzi prakses uzņēmumā, autore guva uzsākot darbu kā projektu vadītāja, pakāpeniski papildinot un gūstot jaunas zināšanas dažādu darba pienākumu izpildē un uprakses uzdevumu izpildīšanas laikā veic arī grāmatveža palīga darba pienākumus. Darba autore arī ir atbildīga par administrācijas darbu kopumā.
Biroja darba prakse tika veikta no _______gada 4. marta līdz 3. maijam. Šajā periodā tika veikti visi prakses nolikumā norādītie uzdevumi:
1. prakses organizācijas darbības principus,
2. biroja darba organizēšanu un koordinēšanu,
3. prakses organizācijas iekšējās vides, kultūras,
4. tradīciju un mikroklimata analīzi un raksturošanu,
5. biroja resursu atbilstību ergonomikas un drošas darba vides prasību izvērtēšanu,
6. informācijas aprites un tās apstrādes analizēšana.
…
Prakses atskaitē tiks aprakstīti šādi prakses uzdevumi: 1. Izzināt prakses organizācijas darbības principus, biroja darba organizēšanu un koordinēšanu. 2. Analizēt un raksturot prakses organizācijas iekšējo vidi, kultūru, tradīcijas un mikroklimatu. 3. Izvērtēt biroja resursu atbilstību ergonomikas un drošas darba vides prasībām. 4. Izvērtēt sanāksmju un sapulču plānošanu un organizāciju, sniegt ieteikumus to pilnveidei. 5. Izvērtēt apmeklētāju pieņemšanas organizāciju un klientu apkalpošanu. 6. Novērot un aprakstīt klientu attiecību pārvaldību organizācijā, sniegt ieteikumus procesa pilnveidei. 7. Sniegt secinājumus un priekšlikumus atbilstoši prakses mērķiem un uzdevumiem.
- Biroja darba prakse
-
Darba aizsardzības sistēmas organizācija un darba vides riska novērtēšana SIA"XXX"
Prakses atskaite26 Uzņēmējdarbība, Darba drošība, aizsardzība
- Valsts kvalifikācijas prakses biroja darba organizācijā
-
Tu vari jebkuru darbu ātri pievienot savu vēlmju sarakstam. Forši!Valsts kvalifikācijas prakses biroja darba organizācijā
Prakses atskaite augstskolai15
-
Darba aizsardzības sistēmas organizācija un darba vides riska novērtēšana SIA"XXX"
Prakses atskaite augstskolai26
-
Darba aizsardzības sistēmas organizācija un darba vides riska novērtēšana SIA "Juglas nami"
Prakses atskaite augstskolai11
-
Maģistra darba tematikas ievirzes prakses atskaite
Prakses atskaite augstskolai7
-
Prakse grāmatvedībā budžeta iestādē
Prakses atskaite augstskolai53
TOP 100