-
Biroja darba organizācija
Novērtēts!
Nr. | Sadaļas nosaukums | Lpp. |
1.nodaļa. | Uzņēmuma vispārīgs apraksts | |
2. nodaļa. | Personāls | |
2.1. | Personāla kvalitatīvais sastāvs | |
2.2. | Personāla kvantitatīvais sastāvs | |
2.3. | Personāla karjeras izaugsmes un kvalifikācijas celšanas iespējas | |
2.4. | Atalgojuma sistēma | |
2.4.1. | Darba samaksas sistēma | |
2.4.2. | Darba samakas forma | |
2.4.3. | Darba samaksas lielumu ietekmējošie faktori | |
3.nodaļa. | Uzņēmuma lietvedība | |
3.1. | Ddokumentu noformesanas prasibas | |
3.2. | Dokumenta teksts | |
3.3. | Dokumenta izskatisana | |
3.3.1. | Dokumenta izpilde | |
3.3.2. | Dokumenta izpildes kontrole | |
3.4. | Darbs ar tekstu | |
3.4.1. | Teksta satura atklasts | |
3.5. | Uzņēmuma lietvedības dokumenti | |
3.6. | Uzņēmuma ienākošie dokumenti | |
3.7. | Uzņēmuma izejošie dokumenti | |
3.8. | Dokumentu apgrozības shēma | |
4.nodaļa. | Arhīvs | |
5.nodaļa. | Finanses un grāmatvedība | |
6. nodaļa. | Izmantojamās programmas uzņēmumā | |
6.1. | Uzņēmuma iekšējais interneta tīkls | |
6.2. | E-pasts | |
6.3. | Datu bāzes uzņēmumā | |
6.4. | Tabulas | |
7. nodaļa. | Darbs ar biroja tehniku | |
8.nodala. | Ētikas kodekss | |
9.nodaļa | Darba aizsardzība | |
9.1. | Darba vides riska faktori | |
9.2. | Darba drošības un aizsardzības pasākumi | |
9.3. | Darba drošības instruktāžas kārtība un norises pamatjautājumi | |
10.nodala. | Drošības zīmju izmantošana | |
10. | Zīmes | |
10.2. | Pirmā palīdzība darba vietā | |
Secinājumi | 27 | |
Priekšlikumi | 27 | |
Literatūras saraksts | 28 |
Klientu apkalpošanas speciālisti salona ir kļuvuši par universāliem darbiniekiem, spējot klientiem nodrošināt plašu pakalpojumu klāstu sākot ar informaciju par velamo auto un beidzot,ar naudas izdevīgako samaksu. „ Musa Motors Rīga”personāla galvenais uzdevums ir būt orientētam uz kvalitatīvu klienta apkalpošanu, tādēļ si firma pieņem darbā jaunus darbiniekus,ievēro noteiktus kritērijus, kas raksturo personāla kvalitāti.
Mūsu darbinieki ir profesionāļi, kas pastāvīgi papildina zināšanas specializētos VOLVO un RENAULT tehniskās apmācības kursos.
Reizi gadā tiek veikts Darba izpildes novērtējums. Darba izpildes novērtējuma pamatā ir vadītāja un darbinieka ikgadējās pārrunas, kurā tiek apspriesta darbinieka darba izpildes kvalitāte noteiktā laika posmā, noskaidrotas atbildības jomas, kompetences un sasniegumi. Sarunas gaitā tiek identificētas darba jomas un kompetences, kurām jāpievērš lielāka uzmanība, kā arī tiek noteikti mērķi, uzdevumi un attīstības vajadzības, saskaņojot tās ar struktūrvienības mērķiem un iespējām.
2.2. Personāla kvantitatīvais sastāvs
„Musa Motors Rīga” strādā aptuveni 75 darbinieki, bet precīzu skaitu nav iespējams noteikt, jo šīs rādītājs ir mainīgs. Bet vairāk kā 20 darbinieki strādā kopš salona dibināšanās (kopš 1993 gada).
Šobrīd personālu veido 68% sievietes un 32% vīriešu (skat. grafiks Nr1), savukārt vadošos amatos strādā 80% vīriešu un tikai 20% sieviešu (skat. grafiks Nr2), tātad, personāla mazāko daļu sastāda vīrieši, kuri galvenokārt ieņem vadošos amatus, bet lielāko daļu personālu veido sievietes.…
Biroja darba organizācijas kvalifikācijas prakses darbs
- Biroja darba organizācija
- Biroja darba organizatora kvalifikācijas prakses pārskats
- Iestāžu darba organizācija un vadība
-
Tu vari jebkuru darbu ātri pievienot savu vēlmju sarakstam. Forši!Biroja darba organizatora kvalifikācijas prakses pārskats
Prakses atskaite augstskolai15
-
Iestāžu darba organizācija un vadība
Prakses atskaite augstskolai24
-
Profesionalitāte biroja administratora jeb sekretāres darbā
Prakses atskaite augstskolai10
-
Valsts kvalifikācijas prakses biroja darba organizācijā
Prakses atskaite augstskolai15
-
Biroja darba organizācija
Prakses atskaite augstskolai108