Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
Akcijas un īpašie piedāvājumi 2 Atvērt
5,49 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:526157
 
Vērtējums:
Publicēts: 08.10.2007.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 5 vienības
Atsauces: Ir
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
1.nodaļa.  Uzņēmuma vispārīgs apraksts   
2. nodaļa.  Personāls   
2.1.  Personāla kvalitatīvais sastāvs   
2.2.  Personāla kvantitatīvais sastāvs   
2.3.  Personāla karjeras izaugsmes un kvalifikācijas celšanas iespējas   
2.4.  Atalgojuma sistēma   
2.4.1.  Darba samaksas sistēma   
2.4.2.  Darba samakas forma   
2.4.3.  Darba samaksas lielumu ietekmējošie faktori   
3.nodaļa.  Uzņēmuma lietvedība   
3.1.  Ddokumentu noformesanas prasibas   
3.2.  Dokumenta teksts   
3.3.  Dokumenta izskatisana   
3.3.1.  Dokumenta izpilde   
3.3.2.  Dokumenta izpildes kontrole   
3.4.  Darbs ar tekstu   
3.4.1.  Teksta satura atklasts   
3.5.  Uzņēmuma lietvedības dokumenti   
3.6.  Uzņēmuma ienākošie dokumenti   
3.7.  Uzņēmuma izejošie dokumenti   
3.8.  Dokumentu apgrozības shēma   
4.nodaļa.  Arhīvs   
5.nodaļa.  Finanses un grāmatvedība   
6. nodaļa.  Izmantojamās programmas uzņēmumā   
6.1.  Uzņēmuma iekšējais interneta tīkls   
6.2.  E-pasts   
6.3.  Datu bāzes uzņēmumā   
6.4.  Tabulas   
7. nodaļa.  Darbs ar biroja tehniku   
8.nodala.  Ētikas kodekss   
9.nodaļa  Darba aizsardzība   
9.1.  Darba vides riska faktori   
9.2.  Darba drošības un aizsardzības pasākumi   
9.3.  Darba drošības instruktāžas kārtība un norises pamatjautājumi   
10.nodala.  Drošības zīmju izmantošana   
10.  Zīmes   
10.2.  Pirmā palīdzība darba vietā   
  Secinājumi    27
  Priekšlikumi    27
  Literatūras saraksts    28
Darba fragmentsAizvērt

Klientu apkalpošanas speciālisti salona ir kļuvuši par universāliem darbiniekiem, spējot klientiem nodrošināt plašu pakalpojumu klāstu sākot ar informaciju par velamo auto un beidzot,ar naudas izdevīgako samaksu. „ Musa Motors Rīga”personāla galvenais uzdevums ir būt orientētam uz kvalitatīvu klienta apkalpošanu, tādēļ si firma pieņem darbā jaunus darbiniekus,ievēro noteiktus kritērijus, kas raksturo personāla kvalitāti.
Mūsu darbinieki ir profesionāļi, kas pastāvīgi papildina zināšanas specializētos VOLVO un RENAULT tehniskās apmācības kursos.
Reizi gadā tiek veikts Darba izpildes novērtējums. Darba izpildes novērtējuma pamatā ir vadītāja un darbinieka ikgadējās pārrunas, kurā tiek apspriesta darbinieka darba izpildes kvalitāte noteiktā laika posmā, noskaidrotas atbildības jomas, kompetences un sasniegumi. Sarunas gaitā tiek identificētas darba jomas un kompetences, kurām jāpievērš lielāka uzmanība, kā arī tiek noteikti mērķi, uzdevumi un attīstības vajadzības, saskaņojot tās ar struktūrvienības mērķiem un iespējām.
2.2. Personāla kvantitatīvais sastāvs
„Musa Motors Rīga” strādā aptuveni 75 darbinieki, bet precīzu skaitu nav iespējams noteikt, jo šīs rādītājs ir mainīgs. Bet vairāk kā 20 darbinieki strādā kopš salona dibināšanās (kopš 1993 gada).
Šobrīd personālu veido 68% sievietes un 32% vīriešu (skat. grafiks Nr1), savukārt vadošos amatos strādā 80% vīriešu un tikai 20% sieviešu (skat. grafiks Nr2), tātad, personāla mazāko daļu sastāda vīrieši, kuri galvenokārt ieņem vadošos amatus, bet lielāko daļu personālu veido sievietes.…

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties