-
Biroja administrators
Nr. | Sadaļas nosaukums | Lpp. |
Ievads | 5 | |
1. | Liepājas 7. vidusskolas darbība | 7 |
1.1. | Tiesiskā forma un vēsture | 7 |
1.2. | Galvenie darbības veidi | 8 |
1.3. | Sadarbības partneri | 9 |
1.4. | Mārketinga aktivitātes | 11 |
1.5. | Iestādes struktūra | 11 |
1.6. | Skolas kancelejas vieta un funkcijas kopējā struktūrā | 13 |
2. | Uzņēmuma darbību regulējošie iekšējie dokumenti un reglamentējošie ārējie dokumenti | 16 |
3. | Amata apraksta analīze | 18 |
4. | Personību prasību profils biroja administratora amatam | 19 |
5. | Darba sludinājums | 20 |
6. | Priekšlikumi iestādes biroja darba uzlabošanai | 22 |
7. | Iestādes iekšējā kultūra | 24 |
7.1. | Mikroklimats | 24 |
7.2. | Tradīcijas | 24 |
7.3. | Darbinieku vajadzību izzināšana un motivācija | 25 |
8. | Cilvēkresursu vadīšanas organizēšana | 27 |
8.1. | Darba ar cilvēkresursiem organizācija | 27 |
8.2. | Pastāvošās problēmas ar cilvēku resursiem iestādē | 29 |
9. | Izstrādātie un realizētie projekti | 30 |
10. | Darba aizsardzības sistēma | 31 |
11. | Līgumu veidi | 33 |
Secinājumi | 35 | |
Pielikumi | 36 |
Prakses mērķis — nodrošināt topošā biroja administratora profesionālās kompetences pilnveidi, piedāvājot mērķtiecīgi organizētu prakšu sistēmu, kas ietver pieaugošas grūtības pakāpes uzdevumus atbilstoši studentu zināšanu un prasmju pieaugumam studiju procesa gaitā.
Izvirzītā mērķa sasniegšanai bija nepieciešams veikt šādus uzdevumus:
1.Iepazīties ar iestādes darbību u raksturot to:
iestādes tiesiskā forma un vēsture;
iestādes galvenie darbības veidi;
iestādes sadarbības partneri;
iestādes mārketinga aktivitātes;
iestādes struktūra;
biroja / sekretariāta vieta un funkcijas kopējā iestādes struktūrā.
2.Iepazīties ar iestādes darbību regulējošiem iekšējiem dokumentiem (statūtiem, koplīgumu, darba kārtības noteikumiem u.c.) un reglamentējošiem ārējiem dokumentiem (likumiem, lēmumiem u.c.).
3.Iepazīt un analizēt biroja administratora amata aprakstu, balstoties uz profesijas standartu, un veicamo darbu apjoma un atbildības pakāpi.
4.Patstāvīgi izstrādāt personības prasības profilu biroja administratora amatam.
5.Sagatavot sludinājuma tekstu par darbinieku atlasi kādam uzņēmuma amatam.
6.Gatavot priekšlikumus un ieteikumus uzņēmuma biroja darba uzlabošanai.
7.Iepazīt un raksturot organizācijas iekšējo kultūru (mikroklimats, tradīcijas, darbinieku vajadzību izzināšana un motivācija).
8.Iepazīt un raksturot cilvēkresursu vadīšanas organizēšanu uzņēmumā:
8.1. darba ar cilvēkresursiem organizācija uzņēmumā (atlase, pieņemšana darbā, adaptācija, apmācība, novērtēšana);
8.2. pastāvošās problēmas ar cilvēku resursiem uzņēmumā
9.Iepazīties ar uzņēmuma izstrādātajiem un realizētajiem projektiem.
10. Iepazīties ar darba aizsardzības sistēmu uzņēmumā.
11. Iepazīties ar līgumu veidiem.
12. Aizvietot biroja administratoru / vadītāju viņa prombūtnē.
13. Organizēt apmeklētāju tikšanos ar vadītāju un atbildīgajiem darbiniekiem.
14. Organizēt vadītāja telefona sarunas.…
Saskaņā ar Liepājas Universitātes Biroja organizēšanas specialitātes prakses programmu laikā no 2009. gada 14. septembra līdz 2009. gada 29. novembrim prakse tika veikta Liepājas 7.vidusskolā, kas atrodas Liepājas pilsētas Izglītības pārvaldes pārraudzībā. Prakses ilgums bija 10 nedēļas. Prakses mērķis — nodrošināt topošā biroja administratora profesionālās kompetences pilnveidi, piedāvājot mērķtiecīgi organizētu prakšu sistēmu, kas ietver pieaugošas grūtības pakāpes uzdevumus atbilstoši studentu zināšanu un prasmju pieaugumam studiju procesa gaitā.
- Biroja administrators
- Biroja darba organizatora kvalifikācijas prakses pārskats
- Prakses atskaite lietvedībā
-
Tu vari jebkuru darbu ātri pievienot savu vēlmju sarakstam. Forši!Biroja darba organizatora kvalifikācijas prakses pārskats
Prakses atskaite augstskolai15
-
Lietvedības prakses atskaite
Prakses atskaite augstskolai15
-
Lietvedības prakses atskaite SIA "LC būve"
Prakses atskaite augstskolai14
Novērtēts! -
Profesionalitāte biroja administratora jeb sekretāres darbā
Prakses atskaite augstskolai10
-
Valsts kvalifikācijas prakses biroja darba organizācijā
Prakses atskaite augstskolai15