Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
3,49 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:161537
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 30.08.2007.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 6 vienības
Atsauces: Ir
Darba fragmentsAizvērt

1.Bērnība, sākumskolas vecuma bērnu personība, tās attīstība no dažādu psiholoģisko un pedagoģisko teoriju viedokļa.

Bērns ir cilvēks, bet bērns nav pieaugušais miniatūrā. Lai izveidotos nepieciešamais kontakts ar bērniem un, lai atrast labāku pieeju dažādās situācijās ir jāpazīst un pareizi jānovērtē bērns dažādos attīstības posmos.
Bērnība – cilvēka dzīves periods no 1 g. Līdz 11-12 g. atbilstoši organismā notiekošo pārmaiņu raksturam un intensitātei, A.Ļubļinska izdala 3 bērnības posmus:
Mazbērna vecums, jeb agrā bērnība (no 1 līdz 3 g.vec.);
Pirmsskolas vecums, jeb pirmā bērnība (no 3 līdz 6-7 g.vec.);
Jaunākais skolas vecums, jeb otrā bērnība (no 6-7 līdz 11-12 g.vec.).
Jaunākā skolas vecuma bērnu attīstība ir atkarīga no bērna veselības stāvokļa, fiziskās un psihiskās attīstības.
G.Svence raksta, ka “Iestājoties skolā, bērni un skolotāji var sastapties ar vairākām problēmām: bērniem ir atšķirīgas gatavības pakāpes skolai, nesagatavotība jaunajai psiholoģiskajai lomai, atšķirīga motivācija iet skolā, dažādas prasmju un iemaņu, kā arī dotību līmenis /4;101/.…

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties