SECINĀJUMI
Uzņēmumam “Taverna de la Sal” viesnīcā ir specifiska mērķauditorija- tikai pieagušie, kas rāda ļoti intīmo un romantisko atmosfēru uzturēšanas laikā, tāpēc tas sašaurina konkurentu skaitu līdz 2-3 līdzīgas klases viesnīcām.
Starp augstāka amata pārstāvjiem- direktoriem un restorāna vadītāju bieži tiek izmantotā neformāla komunikācija, kas dažreiz var traucēt koncentrēties darbam gan pieredzējušiem, gan jaunajiem darbiniekiem, kas savulaik izraisīja problēmas.
Uzņēmumā strādā gan pieredzējušie, gan jaunie darbinieki, kas savukārt veido drudzīgo atmosfēru un komandas garu, jo pieredzējušie darbinieki izpalīdz jaunajiem darbiniekiem, bet jaunie motivē pieredzējušos ar savu enerģiju un spēku.
Uzņēmumā piedāvā daudz pakalpojumus un produktus, tomēr to pārdošanā vai nodrošināšanā dažreiz tiek pieļautas kļūdas no darbiniekiem, kas var izraisīt neapmierinātību no klientu puses.
Uzņēmuma viesnīcā strādāja istabene un viesnīcas direktore/vadītāja, kas šogad bija pietiekams skaits, lai viesnīca varētu apmierināt jebkura klienta vēlmes.
Uzņēmuma restorānā dažreiz strādāja tikai 3 viesmīļi, kas ir ļoti mazs skaits, lai varētu uzņemt un apkalpot vairāk nekā 130 klientus, tāpēc dažreiz bija jūtams, kā trūkst darbinieku.…