Bankā kā uzņēmumā, kas nodarbina gandrīz 2000 darbinieku un apkalpo vairāk nekā 700 000 klientu Latvijā, ir tikai loģiski, ka plānošanas darbu veic vairākas struktūrvienības, kas savstarpēji koordinē savu darbu, to saskaņojot gan ar bankas vadību Latvijā, gan mātes kompāniju – SEB (Skandinaviska Enskilda Banken) Zviedrijā. Prakses ietvaros bija iespēja iepazīties ar bankas izvirzītajiem stratēģiska rakstura mērķiem, kuri atspoguļo uzņēmuma visaptverošo nākotnes skatījumu: „SEB Unibankas mērķis ir būt par vadošo universālu finansu pakalpojumu sniedzēju visiem tirgus sektoriem Latvijā, kā arī nodrošināt augsta līmeņa apkalpošanu. Bankas iekšējās attīstības jomā galvenais mērķis ir konsekventi sekot mūsdienu banku attīstības tendencēm, pilnveidojot darbības tehnoloģiju, ieviešot moderno tehnisko aprīkojumu, nemitīgi paaugstinot darbinieku kvalifikāciju, kā arī veltot īpašu uzmanību drošības un kvalitātes uzraudzības jautājumiem.” Kā atzina uzņēmuma darbinieki, kuri iesaistīti uzņēmuma plānošanā, tad, pirms lēmumu pieņemšanas, ir svarīgi visu jautājumus iepriekš izdiskutēt ar visu struktūrvienību iesaistītiem darbiniekiem, kuru atbildības jomas ir gan uzņēmuma iekšējās, gan ārējās darbības jautājumi, kā arī pielāgot „labas prakses” principiem un citu uzņēmumu līdzīgai praksei (ja informācija ir pieejama). Uzņēmumam pēdējo gadu laikā stratēģiskie mērķi ir mainījušies. Tie ir pielāgoti nacionālā un starptautiskā tirgus prasībām un skar visus uzņēmuma darbības virzienus (darbinieki, tehnoloģijas, klientu apkalpošana, mārketings u.c.).
Darba saturs:
- Stratēģiskās, taktiskās un operatīvās plānošanas process uzņēmumā
- Personālvadības procesi uzņēmumā
- Pakalpojumu sniegšanas darba organizācija
- Mārketings
- Saimnieciskā darbība
- Komercdarbības likumdošana
- Secinājumi
- Priekšlikumi