Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
Akcijas un īpašie piedāvājumi 2 Atvērt
5,99 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:785677
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 06.04.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 6 vienības
Atsauces: Nav
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    3
1.  Stratēģiskā menedžmenta esamība uzņēmumā    4
1.1.  Stratēģiskā vadīšana uzņēmumā    4
1.2.  Pārvaldes loma uzņēmuma ikdienas darbā    5
2.  Personāla vadība uzņēmumā    7
2.1.  Uzņēmuma personāls    7
  Darbinieku vecuma struktūra 2005.gadā    7
2.2.  Uzņēmuma personāla politika    9
2.3.  Personāla plānošana, atlase un vadīšana    10
2.4.  Personāla motivēšana    14
2.5.  Personāla novērtēšana    16
2.6.  Personāla tālākizglītība un kvalifikācijas celšana, atlaišana    18
3.  Komunikācijas process un lēmumu pieņemšana uzņēmumā    22
3.1.  Informācijas plūsma uzņēmumā    22
3.2.  Lēmumu pieņemšana uzņēmumā    23
3.3.  Datorprogrammas un datu bāzes uzņēmumā    24
3.4.  Statistikas datu vākšana, apkopošana, analīze uzņēmumā    25
3.5.  Lietvedības organizācija, lietvedības darbs un dokumentācija    25
4.  Organizatoriskās struktūras novērtējums    29
5.  Kvalitātes novērtēšanas sistēma uzņēmumā    31
6.  Uzņēmuma SVID analīze    34
  Secinājumi    37
  Priekšlikumi    38
  Izmantotā literatūra    39
  Pielikums    40
Darba fragmentsAizvērt

Savu prakses laiku es pavadīju AS “SEB Latvijas Unibanka” kuru, manuprāt, pamatoti var uzskatīt par vienu no stabilākajām bankām līdera vidū. AS “SEB Latvijas Unibanka” ir spējusi sevi pierādīt kā stabilu un uzticamu finansu tirgus dalībnieci Latvijā. Definējot bankas prioritātes, Unibanka viennozīmīgi vadās pēc principa, ka šodien strauji mainīgā situācijā lielākus panākumus gūst tie, kuri savlaicīgi prot uztvert, izprast un sekmīgi izmantot attiecīgā brīža novitātes, kam paredzamas plašas attīstības perspektīvas. Manuprāt, šī banka sniedz lielisku pieredzi uzņēmuma sekmīgai darbībai un efektīvai vadīšanai, neraugoties uz plašo pakalpojumu klāstu un lielo darbinieku skaitu.
Prakses laikā , lai iegūtu informāciju, es iepazinos ar uzņēmuma saimniecisko darbību, organizatorisko struktūru, to funkciju sadali, kā arī izpētīju menedžmenta darbību šajā uzņēmumā. Līdz ar to, papildinot un nostiprinot vēl vairāk savas teorētiskās zināšanas par vadīšanas posmiem un procesiem, tas ir, plānošanu, motivēšanu, kontroli, darba organizāciju, kā arī sīkāk izzinot tieši AS „SEB Latvijas Unibanka” saimniecisko darbību, vadīšanas procesus- stratēģiskajā vadībā, personāla vadībā, kvalitātes vadībā.
Prakses atskaites mērķis ir izpētīt, analizēt, raksturot un dot savu personīgo vērtējumu par AS „SEB Latvijas Unibankas” saimniecisko darbību, kādas ir galvenās vadīšanas funkcijas uzņēmumā un cik efektīvi un cik efektīvi tā izmanto rīcībā esošo finanšu, materiāli tehniskos, darbaspēka un laika resursus. Kā arī izvērtēt procesus, kas saistīti ar stratēģisko vadīšanu, personāla vadību, kvalitātes vadības procesiem.
Lai iegūtu nepieciešamo informāciju, prakses laikā tika izmantota bankas iekšējie dokumenti, bankas nepublicētā informācija, iekšējās lietošanas rokasgrāmatas un procedūras.
Prakses atskaite ietver sevī nodaļas un apakšnodaļas, kas sakārtotas vadoties pēc prakses programmas.
AS “SEB Latvijas Unibanka” ir viena no lielākajām un konkurēt spējīgākajām bankām Latvijā, kas sniedz universālus komercbanku pakalpojumus gan juridiskajām, gan fiziskām personām:
Piesaista depozītus;
Izsniedz kredītus;
Izpilda vietējos un starptautiskos naudas pārskaitījumus;
Sniedz inkasācijas pakalpojumus;
Pērk un pārdod vērtspapīrus;
Piedāvā brokeru pakalpojumus un elektroniskos piegādes kanālus u.c.
Vīzija SEB Unibanka ir uz klientiem orientēta banka, kas balstās uz ilgtermiņa attiecībā, kompetenci, profesionalitāti un modernām tehnoloģijām.
Bankas mērķis ir sniegt klientiem universālus, dažādām prasībām atbilstošus, nevainojamas kvalitātes finansu produktus, nodrošinot augsta līmeņa apkalpošanu. Ar saviem pelnīt spējas, efektivitātes uz izaugsmes rādītājiem piedāvāt Bankas akcionāriem stabilus ienākumus, saglabājot pārdomātu attieksmi pret risku.
SEB Unibankas iekšējās attīstības jomā galvenais mērķis ir konservatīvi sekot mūsdienu banku attīstības tendencēm, pilnveidojot darbības, kā arī veltot īpašu uzmanību drošības un kvalitātes uzraudzības jautājumiem.
Apzinoties banku sektora nozīmīgo lomu Latvijas ekonomikā, SEB Unibankas misija ir stiprināt Latvijas banku sistēmas starptautisko autoritāti, veicināt valsts ekonomikas attīstību kopumā, kā arī stimulēt katra atsevišķa klienta biznesa uzplaukumu. Bankas nolūks ir ieņemt patstāvīgu vietu Latvijas kultūras dzīvē, kā arī citās sabiedrības eksistencei svarīgās jomās.…

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties