Prakses atskaite
Uzņēmējdarbība un tiesības
Mārketings, reklāma
AS "Lauva auto" mārketinga vides pasākumu analīze-
AS "Lauva auto" mārketinga vides pasākumu analīze
Nr. | Sadaļas nosaukums | Lpp. |
Ievads | 6 | |
1. | A/s “Lauva Auto” mārketinga vides analīze | 8 |
1.1. | A/s “Lauva Auto” iekšējās vides raksturojums | 8 |
1.1.1. | A/s” Lauva Auto” vēsture un darbība | 8 |
1.1.2. | A/s “Lauva Auto” organizatoriskā struktūra | 10 |
1.1.3. | A/s “Lauva Auto” resursu un produktu apraksts | 12 |
1.1.4. | Mārketinga mērķi un stratēģijas | 15 |
1.2. | A/s “Lauva Auto” ārējās vides analīze | 16 |
1.2.1. | Makrovides faktori | 16 |
1.2.2. | Pieprasījums | 21 |
1.2.3. | Konkurence | 28 |
1.2.4. | Starpnieki un piegādātāji | 32 |
1.3. | SVID analīze | 33 |
2. | Mārketinga mērķi Peugeot 1007 | 36 |
3. | Mārketinga stratēģijas Peugeot 1007 | 37 |
3.1. | Primārā mārketinga stratēģija | 37 |
3.2. | Sekundārā mārketinga stratēģija | 37 |
4. | Mārketinga komplekss un programmas aktivitātes Peugeot 1007 | 38 |
4.1. | Produkts | 38 |
4.2. | Cena | 39 |
4.3. | Sadale | 39 |
4.4. | Virzīšana tirgū | 39 |
5. | Pārdošanas veicināšanas aktivitāšu plāns Peugeot 1007 | 42 |
5.1. | Pārdošanas veicināšanas mērķu noteikšana | 42 |
5.2. | Pārdošanas veicināšanas pasākumu izvēle | 42 |
5.3. | Pārdošanas veicināšanas pasākumu izplatīšanas līdzekļi | 44 |
5.4. | Pārdošanas veicināšanas budžets | 46 |
5.5. | Pārdošanas veicināšanas pasākumu novērtējums | 50 |
Secinājumi un priekšlikumi | 53 | |
Izmantotās literatūras un avotu saraksts | 56 |
Uzņēmuma vēsture
1810. gadā brāļi Peugeot nolēma savās dzirnavās sākt ražot metālu, lai apgādātu vietējo pulksteņu rūpnīcu ar atsperēm. Tas uzskatāms par Peugeot darbības sākumu.
1882. gadā parādās pirmie velosipēdi, kuru riteņi nav vienādi (1,86 m priekšpusē un 0,40 m aizmugurē). Arī Peugeot sāk velosipēdu ražošanu. Gadsimtu mijā Peugeot ir lielākais automobiļu ražotājs pasaulē.
1900. gadā Peugeot rūpnīcā ir izgatavoti 500 automobiļi un 20 tūkstoši velosipēdu. Sākoties Pirmajam Pasaules karam, Peugeot sāk ražot arī kara tehniku – automātiskos ieročus, lidmašīnu motorus, kravas automašīnas un bumbas. Militārās ražošanas vajadzības vairo fabriku produktivitāti un Peugeot pārņem Amerikas konveijersistēmu praksi. Peugeot cehu ražošanas apjomi pieaug no 3500 mašīnām 1914. gadā līdz 5000 – 1917. gadā.
Jauni modeļi seko viens otram un atbilstoši pieaug arī ražošanas apjomi: 1967. gadā ir saražoti jau 4 miljoni Peugeot automašīnu. Divus gadus vēlāk šis skaitlis sasniedz 5 miljonus. 1974. gadā Peugeot un Citroën apvienojas, izveidojot – PSA Peugeot Citroën grupu. 1982. gadā tiek dibināta Peugeot Adventure Association. Tās uzdevums ir rūpēties par Lion zīmola pārmantošanu. Mērķis ir izveidot Peugeot muzeju Sochaux Francijā, kur būtu pārstāvēti visi Peugeot modeļi, sākot no kompānijas dibināšanas brīža, un apmeklētāji tiktu iepazīstināti ar Peugeot attīstību no paša sākuma līdz mūsdienām.
Latvijas automobiļu tirgū Peugeot ir ienācis un nostiprinājies salīdzinoši nesen. Par īsto Peugeot darbības sākumu Latvijā var uzskatīt 1997. gadu, kad par Peugeot oficiālo pārstāvi kļuva A/s "Lauva Auto".
"Lauva Auto" sevi pieteica 1997. gada auto izstādē Skonto hallē - tobrīd Peugeot salons vēl nebija atklāts. Oficiālais firmas dibināšanas datums ir 1997. gada 13. februāris, bet pirmo pagaidu mājvietu Dārzciema ielā tā ieguva tikai maija beigās.
1998. gada februārī tika ielikts pamatakmens jaunajam "Lauva Auto" centram G. Astras ielā 3, un jau maijā tas tika svinīgi atklāts. Šis bija viens no pirmajiem plašajiem un stiklotajiem autosaloniem, kādi šobrīd ir jau daudziem auto tirgotājiem [10.7]
Uzņēmuma darbība
Pamatā a/s “Lauva Auto” nodarbojas ar jaunu Peugeot automašīnu pārdošanu, kā apjomi no 1997.gada ir būtiski palielinājušies (skat. 1.pielikumu). Papildus tiek pārdotas automašīnu rezerves daļas un mazlietotās automašīnas, kas nav tikai Peugeot markas, kā arī piedāvā dažādus pakalpojumus, piemēram, auto noma, izmēģinājuma brauciens, u.t.t.
Auto pārdošana
…
Darbs rakstits uz 14 fonta, darbs ticis rakstits RTU marketinga specialitates virziena, galadarbs
Darbam pielikumu nav.
- AS "Lauva auto" mārketinga vides pasākumu analīze
- Mārketinga prakse
- Mārketinga prakses atskaite uzņēmumā "Nakts Mēbeles"
-
Tu vari jebkuru darbu ātri pievienot savu vēlmju sarakstam. Forši!Mārketinga plāns veikalam "Valda Ošiņa rakstāmlietas"
Prakses atskaite augstskolai36
Novērtēts! -
SIA "Jūrnieku Centrs" vides analīze
Prakses atskaite augstskolai29
-
Mārketinga prakses atskaite
Prakses atskaite augstskolai28
-
Mārketinga prakses atskaite
Prakses atskaite augstskolai15
-
Prakses atskaite mārketingā. Skaistumkopšanas salons
Prakses atskaite augstskolai15