Prakses atskaite
Uzņēmējdarbība un tiesības
Bankas, finanses, vērtspapīri
AS "Latvijas Krājbanka"-
AS "Latvijas Krājbanka"
Nr. | Sadaļas nosaukums | Lpp. |
1. | Komercbankas vispārējs raksturojums ( no Gada pārskata ) | 3 |
1.1. | Komercbankas vieta tirgū ( ieņemamā tirgus daļa svarīgāko pakalpojumu piedāvājumā ) | 3 |
1.2. | Bankas organizatoriskā struktūra | 6 |
2. | Bankas pasīvās operācijas, no veikšanas kārtības | 9 |
2.1. | Bankas kapitāla struktūra ( no Gada pārskata ) | 9 |
2.2. | Noguldījumu operācijas bankā | 10 |
2.2.1. | Beztermiņa kontu atvēršanas kārtība un dokumentu noformēšana; skaidras naudas iemaksas un izņemšanas dokumentu noformēšana | 11 |
2.2.2. | Termiņa noguldījumu raksturojums | 15 |
Noguldījumu veidi, procentu likmes; noguldījumu pieņemšanas noformēšana ( parādīt uz viena noguldījuma veida ) | 15 | |
2.3. | Parādu vērtspapīru emisijas kārtība. Emisijas prospektu struktūra. ( Ja banka emitē vērts papīrus | 20 |
3. | Kredītu darījumi bankā | 22 |
3.1. | Kredīta darījuma izsniegšanas kārtība, dokumentu noformēšana | 23 |
3.2. | Kredītu administrēšanas un uzraudzības kārtība | 24 |
3.3 | Līzinga darījumi bankā, izsniegšanas kārtība un dokumentu noformēšana | 25 |
3.4. | Faktoringa darījumi bankā, izsniegšanas kārtība un dokumentu noformēšana | 26 |
4. | Darījumi ar maksājumu kartēm. To noformēšana | 32 |
5. | Darījumi ar vērtspapīriem. Vērtspapīru kontu atvēršanas noformēšana. Vērtspapīru pirkšanas/pārdošanas uzdevumu noformēšana | 47 |
A/s Latvijas Krājbanka var pamatoti sevi dēvēt par vecāko komercbanku Latvijā. Tās darbība aizsākusies jau 1924. gadā, pirmās Latvijas brīvvalsts laikā. Akciju sabiedrības “Latvijas Krājbanka”( turpmāk tekstā – Banka vai Krājbanka ) 2003.gads darbībā un attīstībā ir bijis vairākiem nozīmīgiem notikumiem bagāts, kurus varam pamatoti uzskatīt par likumsakarīgu noslēgumu iepriekšējo gadu laikā uzsāktajiem Bankas privatizācijas procesiem. Ir notikusi valstij piederošās akciju daļas izsole par naudu, kuras rezultātā Krājbankas privāto akcionāru loks ir paplašinājies, 99% bankas akciju nonākot privāto akcionāru un bankas darbinieku īpašumā.
Kā īpašu notikumu Bankas dzīvē pārskata gadā var akcentēt to, ka Krājbanka kļuva par pirmo Latvijas komercbanku, kas ieguvusi ISO 9001:2000 kvalitātes vadības sistēmas sertifikātu. ISO sertifikāts apliecina, ka bankai ir nozīmīga visu iekšējo identificējamo procesu kvalitāte, lai panāktu arvien lielāku klientu apmierinātību ar Bankas produktiem un servisiem, par pamatu ņemot klientu viedokli un klientu vēlmes.
A/S Latvijas Krājbanka ir universālā tīkla komercbanka, kura sniedz kvalitatīvus, uz modernām tehnoloģijām balstītus pakalpojumus uzņēmumiem un privātpersonām Latvijā un NVS valstu tirgos par cenām, kas adekvātas klientiem pievienotajai vērtībai un riskam.
Gada nogalē Banka uzsāka struktūras optimizāciju ar nolūku sasniegt divus mērķus - pirmkārt, uzskaites funkciju centralizāciju, otrkārt, lēmumu pieņemšanas tiesību decentralizāciju. Šo pārmaiņu neatliekamību diktēja gan vispārējā situācija banku sektorā, gan nepieciešamība ar precīzi strukturētiem cilvēku resursiem paveikt iespējami lielāku darbu apjomu un panākt vienotu kvalitāti visiem procesiem Bankas tīklā. Ņemot vērā Krājbankas Stratēģijā deklarētās personāla politikas pamatvērtības - profesionalitāti, lojalitāti un kreativitāti, reorganizācijas rezultāts ir vērsts uz to, lai Krājbankas personālam tiktu deleģētas plašākas iespējas apliecināt savu profesionālo potenciālu. Pārskata gadā struktūras reforma skāra Centrālās administrācijas pārvaldes un Rīgas filiāles. 2004.gadā to paredzēts turpināt visās Krājbankas struktūrvienībās Latvijas mērogā.
A/S Latvijas Krājbanka ir universālā tīkla komercbanka, kura sniedz kvalitatīvus, uz modernām tehnoloģijām balstītus pakalpojumus uzņēmumiem un privātpersonām Latvijā un NVS valstu tirgos par cenām, kas adekvātas klientiem pievienotajai vērtībai un riskam.
Latvijas Krājbanka ir līdere banku pakalpojumu sniegšanā privātpersonām Latvijā. Bankai ir viens no plašākajiem filiāļu un klientu apkalpošanas centru tīkliem valstī, kas ļauj ērti un ātri apkalpot klientus visās Latvijas pilsētās un novados. Krājbankā tiek apkalpoti vairāk nekā 91% visu privatizācijas sertifikātu kontu Latvijā. Banka ir aktivizējusi privātpersonu un korporatīvo klientu kreditēšanu. Krājbankas darbība ir vērsta arī uz korporatīvo klientu piesaistīšanu, piedāvājot viņiem šodienas un nākotnes prasībām atbilstošus bankas pakalpojumus.
Jaunāko tehnoloģiju ieviešana allaž ir bijusi Krājbankas uzmanības centrā. Jau 2001.gada oktobrī veica pirmo darījumu ar viedkarti Krājbankas POS terminālā, kā viena no pirmajām komercbankām uzsākām izsniegt viedkartes. Varam lepoties arī ar Austrumeiropā pirmo runājošo bankas automātu uzstādīšanu un citām bankas aktivitātēm, kas patīkami atšķir Krājbanku pārējo komercbanku vidū. Taču Krājbankas mārketinga politika nekad nav bijusi uzmācīga, tai pat laikā – vienmēr atraktīva komunikācijā ar sabiedrību.
Bankas pārskata gadā ir turpinājusi attīstīt arī elektronisko norēķinu sistēmas (ENS), palielinot klientu ērtības un paplašinot savu produktu klāstu. No 2003.gada jūlija Krājbankas klientiem, kuri izmanto Elektronisko norēķinu sistēmas – Telefonbanku, Online banku un Biroja banku ir iespējas veikt noguldījumus elektroniski.…
1. Komercbankas vispārējs raksturojums; 2. Bankas pasīvās operācijas; 3.Kredītu darījumi bankā; 4. Darījumi ar maksājumu kartēm; 5. Darījumi ar vērtspapīriem
- AS "Latvijas Krājbanka"
- Prakse a/s "Latvijas Krājbanka"
- Prakse AS "Hansabanka"
-
Tu vari jebkuru darbu ātri pievienot savu vēlmju sarakstam. Forši!A/S “Latvijas Krājbanka”
Prakses atskaite augstskolai47
-
VAS "Latvijas Hipotēku un zemes banka"
Prakses atskaite augstskolai67
Novērtēts! -
Prakses atskaite VAS "Latvijas Hipotēku un zemes banka"
Prakses atskaite augstskolai11
-
AS „SEB Latvijas Unibanka”
Prakses atskaite augstskolai11
-
Latvijas Krājbanka
Prakses atskaite augstskolai24
Novērtēts!