Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
Akcijas un īpašie piedāvājumi 2 Atvērt
4,99 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:600695
 
Vērtējums:
Publicēts: 21.03.2007.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 10 vienības
Atsauces: Ir
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    3
1.  Iekšējā vide    4
1.1.  Kompānija un tās vēsture    4
1.2.  Kompānijas organizatoriskā struktūra    6
2.  Ārējā vide    6
2.1.  Makrovides faktori    6
2.2.  Klienti    8
2.3.  Piegādātāji    9
2.4.  Konkurenti    9
3.  Situācijas analīze (SVID)    11
4.  Mārketinga mērķi un stratēģija    13
4.1.  Mārketinga mērķi    13
4.2.  Mārketinga stratēģija    13
5.  Mārketinga komunikāciju komplekss    14
5.1.  Pārdošanas veicināšana    14
5.2.  Tiešais mārketings    15
5.3.  Sabiedriskās attiecības    16
5.4.  Reklāma    19
6.  Veikto darbu apraksts    20
7.  Secinājumi un priekšlikumi    21
  Izmantotā literatūra    23
Darba fragmentsAizvērt

Katra sieviete un arī vīrietis vēlas izskatīties cik labi vien iespējams. Un arī ce­ļā uz pa­nā­ku­miem lie­la no­zī­me ir vi­zu­āla­jam iz­ska­tam un cilvēka iekšējam mieram un saskaņai un tad palīgā var nāk A/S KOLONNA ar saviem veikaliem – ārējam skaistumam un frizētavām un saloniem, kuros cilvēks var gūt ne tikai ārējo skaistumu, bet arī iekšējo mieru. A/S KOLONNA ir liels un augošs uzņēmums, kurā visu laiku notiek pārmaiņas, jaunu veikalu, salonu un frizētavu atvēršana, un tādēļ daudz tiek izmantotas reklāmas, noieta veicināšanas kampaņas, akcijas un komunikācija ar mēdijiem.
Kvalifikācijas prakses laikā no 2006.gada 27.martam līdz 2006.gada 2.jūnijam (10 nedēļas) strādāju A/S KOLONNA Reklāmas nodaļā, kas ir cieši saistīta ar mārketinga nodaļu.
Kvalifikācijas prakses mērķis ir nodrošināt studentu teorētisko zināšanu savienošanu ar praktisko darbu, lai iegūtās jaunās zināšanas un praktiskās iemaņas varētu izmantot turpmākajā mācību procesā un darbā; iepazīstināt studentus ar reālo situāciju darba tirgū un darba devējus ar potenciālo darbaspēku.
Lai sasniegtu šo mērķi ir jāveic šādi uzdevumi: iepazīšanās ar uzņēmuma darbību, vēsturi un organizācijas struktūru; mārketinga lomas noskaidrošana uzņēmuma pārvaldes sistēmā; uzņēmuma mērķa tirgus noteikšana; SVID analīzes veikšana; uzņēmuma mārketinga mērķu un mārketinga stratēģiju noteikšana; uzņēmuma mārketinga komunikāciju aktivitāšu atspoguļošana un analizēšana; prakses atskaites un veikto darbu apraksta izveide.
Prak­ses no­slē­gu­mā ti­ka uz­rak­stī­ta prak­ses at­skai­te, ku­rā ir ap­ko­pota ie­gū­tā informācija.
Lai va­rē­tu la­bāk iz­pil­dīt sa­vus dar­ba uz­de­vu­mus un ap­ko­pot in­for­mā­ci­ju par A/S KOLONNA ie­pa­zi­nos ar fak­tiem, un kā pē­tī­ju­ma avo­ti ti­ka iz­man­to­ti da­žā­di in­for­mā­ci­jas avo­ti: Lat­vi­jas Re­pub­li­kas li­ku­mi, spe­ci­ālā li­te­ra­tū­ra mār­ke­tin­gā, valsts sta­tis­ti­kas da­ti, pe­ri­odis­kie iz­de­vu­mi un A/S KOLONNA ne­pub­li­cē­tie ma­te­ri­āli kā arī in­ter­ne­ta avo­ti. Ļo­ti labs in­for­mā­ci­jas avots ir no­vē­ro­ju­mi, strā­dā­jot ko­pā, ie­pa­zīs­tot ne ti­kai dar­bī­bas vi­di, bet arī pa­šus dar­bi­nie­kus.
Pēc tam sa­vāk­to in­for­mā­ci­ju pēc svarīguma sa­kār­to­ju pa no­da­ļām.
KOLONNA ir lielākais skaistumkopšanas nozares un parfimērijas tirdzniecības uzņēmums Latvijā, kas tirgū darbojas kopš 1991. gada. KOLONNA sniedz iespēju saviem klientiem ērti pieejamā veidā rūpēties par savu izskatu, veselību un labsajūtu vienlīdz kvalitatīvi gan Rīgā, gan citās Latvijas lielākajās pilsētās.
KOLONNA izmanto pasaulē vadošās tehnoloģijas, preces un ekspertu zināšanas parfimērijas un kosmētikas jomā. Piedāvāto pakalpojumu nemainīgi augsto kvalitāti 19 frizētavās, 20 skaistumkopšanas salonos un 27 kosmētikas un parfimērijas veikalos visā Latvijā nodrošina labākie speciālisti.
Šobrīd uzņēmums attīstās ne vien Latvijā, bet arī ārpus mūsu valsts robežām. Plānots, ka KOLONNA kļūs par nozīmīgu tirgus spēlētāju visā Baltijā un arī Krievijā, kas piesaista ārzemju investīcijas.
Atpazīstamības ziņā KOLONNA ir vienos no pazīstamākajiem un atzītākajiem kosmētikas tirgotājiem. Drogas ir palielinājuši spontāno atpazīstamību mērķauditorijā 14 – 55 gadi. KOLONNA ir vadošā vispārējā imidža ziņā.
Kolonnas zīmolu raksturo “prestižs”, “augsts profesionālisms un zināšanas”, moderns, veikals šauram cilvēku lokam un spēja ievērot klientu vēlmes.
Nedaudz no vēstures... [7.1.]
1991. gada nogalē, Jaunā Rīgas teātra telpās, Lāčplēša ielā 25 tiek atvērts pirmais skaistumkopšanas nozares uzņēmums – kosmētikas salons KOLONNA.
1994. gadā tiek atvērti saloni ārpus Rīgas, lielākajās Latvijas pilsētās – Cēsīs, Kuldīgā, Liepājā, Limbažos, Rēzeknē, Valmierā.
1995. gadā realizē tolaik pārdrošu ideju – tiek atvērts veikals Brīvības ielā 55, kur iegādājama tikai parfimērija un kosmētika. Durvis ver saloni Ventspilī un Madonā.
1996. gadā salons Brīvības ielā 85 iegūst balvu par labāko sabiedrisko telpu arhitektūras un dizaina risinājumu Rīgā.
1997. gadā notiek atraktīvi un krāšņi KOLONNA dekoratīvās kosmētikas konkursi. Vispirms tie norisinās Latvijas reģionos – Kurzemē, Latgalē, Vidzemē, pēcāk arī Rīgā. Labākie meistari tiekas noslēguma pasākumā Mazajā Ģildē. Vērtē divas žūrijas: profesionālā un neatkarīgie eksperti - sabiedrībā populāri cilvēki…

Autora komentārsAtvērt
Redakcijas piezīmeAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties