-
A/S "Kolonna"
Nr. | Sadaļas nosaukums | Lpp. |
Ievads | 3 | |
1. | Iekšējā vide | 4 |
1.1. | Kompānija un tās vēsture | 4 |
1.2. | Kompānijas organizatoriskā struktūra | 6 |
2. | Ārējā vide | 6 |
2.1. | Makrovides faktori | 6 |
2.2. | Klienti | 8 |
2.3. | Piegādātāji | 9 |
2.4. | Konkurenti | 9 |
3. | Situācijas analīze (SVID) | 11 |
4. | Mārketinga mērķi un stratēģija | 13 |
4.1. | Mārketinga mērķi | 13 |
4.2. | Mārketinga stratēģija | 13 |
5. | Mārketinga komunikāciju komplekss | 14 |
5.1. | Pārdošanas veicināšana | 14 |
5.2. | Tiešais mārketings | 15 |
5.3. | Sabiedriskās attiecības | 16 |
5.4. | Reklāma | 19 |
6. | Veikto darbu apraksts | 20 |
7. | Secinājumi un priekšlikumi | 21 |
Izmantotā literatūra | 23 |
Katra sieviete un arī vīrietis vēlas izskatīties cik labi vien iespējams. Un arī ceļā uz panākumiem liela nozīme ir vizuālajam izskatam un cilvēka iekšējam mieram un saskaņai un tad palīgā var nāk A/S KOLONNA ar saviem veikaliem – ārējam skaistumam un frizētavām un saloniem, kuros cilvēks var gūt ne tikai ārējo skaistumu, bet arī iekšējo mieru. A/S KOLONNA ir liels un augošs uzņēmums, kurā visu laiku notiek pārmaiņas, jaunu veikalu, salonu un frizētavu atvēršana, un tādēļ daudz tiek izmantotas reklāmas, noieta veicināšanas kampaņas, akcijas un komunikācija ar mēdijiem.
Kvalifikācijas prakses laikā no 2006.gada 27.martam līdz 2006.gada 2.jūnijam (10 nedēļas) strādāju A/S KOLONNA Reklāmas nodaļā, kas ir cieši saistīta ar mārketinga nodaļu.
Kvalifikācijas prakses mērķis ir nodrošināt studentu teorētisko zināšanu savienošanu ar praktisko darbu, lai iegūtās jaunās zināšanas un praktiskās iemaņas varētu izmantot turpmākajā mācību procesā un darbā; iepazīstināt studentus ar reālo situāciju darba tirgū un darba devējus ar potenciālo darbaspēku.
Lai sasniegtu šo mērķi ir jāveic šādi uzdevumi: iepazīšanās ar uzņēmuma darbību, vēsturi un organizācijas struktūru; mārketinga lomas noskaidrošana uzņēmuma pārvaldes sistēmā; uzņēmuma mērķa tirgus noteikšana; SVID analīzes veikšana; uzņēmuma mārketinga mērķu un mārketinga stratēģiju noteikšana; uzņēmuma mārketinga komunikāciju aktivitāšu atspoguļošana un analizēšana; prakses atskaites un veikto darbu apraksta izveide.
Prakses noslēgumā tika uzrakstīta prakses atskaite, kurā ir apkopota iegūtā informācija.
Lai varētu labāk izpildīt savus darba uzdevumus un apkopot informāciju par A/S KOLONNA iepazinos ar faktiem, un kā pētījuma avoti tika izmantoti dažādi informācijas avoti: Latvijas Republikas likumi, speciālā literatūra mārketingā, valsts statistikas dati, periodiskie izdevumi un A/S KOLONNA nepublicētie materiāli kā arī interneta avoti. Ļoti labs informācijas avots ir novērojumi, strādājot kopā, iepazīstot ne tikai darbības vidi, bet arī pašus darbiniekus.
Pēc tam savākto informāciju pēc svarīguma sakārtoju pa nodaļām.
KOLONNA ir lielākais skaistumkopšanas nozares un parfimērijas tirdzniecības uzņēmums Latvijā, kas tirgū darbojas kopš 1991. gada. KOLONNA sniedz iespēju saviem klientiem ērti pieejamā veidā rūpēties par savu izskatu, veselību un labsajūtu vienlīdz kvalitatīvi gan Rīgā, gan citās Latvijas lielākajās pilsētās.
KOLONNA izmanto pasaulē vadošās tehnoloģijas, preces un ekspertu zināšanas parfimērijas un kosmētikas jomā. Piedāvāto pakalpojumu nemainīgi augsto kvalitāti 19 frizētavās, 20 skaistumkopšanas salonos un 27 kosmētikas un parfimērijas veikalos visā Latvijā nodrošina labākie speciālisti.
Šobrīd uzņēmums attīstās ne vien Latvijā, bet arī ārpus mūsu valsts robežām. Plānots, ka KOLONNA kļūs par nozīmīgu tirgus spēlētāju visā Baltijā un arī Krievijā, kas piesaista ārzemju investīcijas.
Atpazīstamības ziņā KOLONNA ir vienos no pazīstamākajiem un atzītākajiem kosmētikas tirgotājiem. Drogas ir palielinājuši spontāno atpazīstamību mērķauditorijā 14 – 55 gadi. KOLONNA ir vadošā vispārējā imidža ziņā.
Kolonnas zīmolu raksturo “prestižs”, “augsts profesionālisms un zināšanas”, moderns, veikals šauram cilvēku lokam un spēja ievērot klientu vēlmes.
Nedaudz no vēstures... [7.1.]
1991. gada nogalē, Jaunā Rīgas teātra telpās, Lāčplēša ielā 25 tiek atvērts pirmais skaistumkopšanas nozares uzņēmums – kosmētikas salons KOLONNA.
1994. gadā tiek atvērti saloni ārpus Rīgas, lielākajās Latvijas pilsētās – Cēsīs, Kuldīgā, Liepājā, Limbažos, Rēzeknē, Valmierā.
1995. gadā realizē tolaik pārdrošu ideju – tiek atvērts veikals Brīvības ielā 55, kur iegādājama tikai parfimērija un kosmētika. Durvis ver saloni Ventspilī un Madonā.
1996. gadā salons Brīvības ielā 85 iegūst balvu par labāko sabiedrisko telpu arhitektūras un dizaina risinājumu Rīgā.
1997. gadā notiek atraktīvi un krāšņi KOLONNA dekoratīvās kosmētikas konkursi. Vispirms tie norisinās Latvijas reģionos – Kurzemē, Latgalē, Vidzemē, pēcāk arī Rīgā. Labākie meistari tiekas noslēguma pasākumā Mazajā Ģildē. Vērtē divas žūrijas: profesionālā un neatkarīgie eksperti - sabiedrībā populāri cilvēki…
Saturs: Ievads 1.Iekšējā vide 1.1.Kompānija un tās vēsture 1.2.Kompānijas organizatoriskā struktūra 2.Ārējā vide 2.1.Makrovides faktori 2.2.Klienti 2.3.Piegādātāji 2.4.Konkurenti 3.Situācijas analīze (SVID) 4.Mārketinga mērķi un stratēģija 4.1.Mārketinga mērķi 4.2.Mārketinga stratēģija 5.Mārketinga komunikāciju komplekss 5.1.Pārdošanas veicināšana 5.2.Tiešais mārketings 5.3.Sabiedriskās attiecības 5.4.Reklāma 6.Veikto darbu apraksts 7.Secinājumi un priekšlikumi Izmantotā literatūra
Darbs ir par praksi A/S KOLONNA Reklāmas nodaļā
-
Tu vari jebkuru darbu ātri pievienot savu vēlmju sarakstam. Forši!Uzņēmuma finansiālās darbības analīze
Prakses atskaite augstskolai15
-
Akciju sabiedrība "Latvijas Dzelzceļš"
Prakses atskaite augstskolai27
Novērtēts! -
SIA "Daldehog Latvia"
Prakses atskaite augstskolai10
-
A/S "Rīgas Miesnieks"
Prakses atskaite augstskolai31
Novērtēts! -
Lietvedības prakses atskaite
Prakses atskaite augstskolai15